Forumindex › Forums › Modellen › Crossland › Android Auto
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 23 december 2024om 15:48 door ManS-H.
-
AuteurBerichten
-
24 maart 2024 om 18:36 #18551040
Hallo, met mijn nieuwe telefoon ( Samsung A35 5 G ) krijg ik op geen enkele manier Android Auto opgestart. Met mijn vorige telefoon, de Samsung A53 was dit geen enkel probleem. Bluetooth verbinding is er wel maar via de USB kabel gebeurt er niets. Wat doe ik verkeerd of wat mis ik ?
31 maart 2024 om 19:19 #18551321Had ik ook de eerste keer.. bleek pas bij het 3E USB kabeltje te werken, al waren de andere kabeltjes ook geen rotzooi ?? geen idee maar het proberen waard…
2 april 2024 om 14:33 #18551385Korte kabels werken meestal het beste. Ik heb er ook diverse geprobeerd en uiteindelijk deze besteld: https://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=4095057 . Deze heb ik in mijn eigen Crossland en een huurauto geen enkel probleem om een verbinding te maken.
Verder zou je nog kunnen proberen om de firmware van je auto bij te werken mocht je dat nog niet gedaan hebben.
14 april 2024 om 10:18 #18551718Heb dit kabeltje gekocht (met vermelding: Geschikt voor android-auto) 30 CM.
werkt in elk geval goed.
7 december 2024 om 19:05 #18555966Hallo, is ben nieuw hier en sinds een week bezitter van een Crossland X 2020. Ik heb hetzelfde probeel als de topic starter Via de auto de telefoonbedienen is geen enkel probleem. Een usb stick gebruiken met muziek wordt prima afgespeeld, dus er is data transport. Alleen Android Auto strten lukt niet. Diverse kabels geprobeerd maar met geen een een succes. Kwam hier op het forum en heb dezelde kabel gekocht die “ReRun” aanbeveelde. Werkte hier ook niet. Mijn telefoon is een Samsung Galaxy A34 5G die uptodate is. Waar moet is nu zoeken om dit werkend te krijgen. Hulp wordt gewaardeerd.
Groet, Herman
9 december 2024 om 18:55 #18555972AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hallo, ik nieuw op dit forum.
Sinds een week ben ik in het bezit van een Opel Mokka X 1.4 Turbo Inovation Carplay/ Leder / DAB.
Ook ik heb problemen gehad met het gebruik van Android auto en van alles uitgeprobeerd.
Bij bol.com is de usb kabel
Op deze internet pagina staan een hoop oplossingen.
Van alles ingesteld in de Android auto app via deze site.
En ik heb verschillende usb A naar usb C kabeltjes geprobeerd en de originele kabel van mijn Samsung a54 smartphone werkte gelijk, ik kreeg meteen verbinding met auto andriod in het scherm van de auto en Google maps starte gelijk op.
Bij bol.com is inderdaad het van usb A naar usb C kabeltje geschikt voor Android auto verkrijgbaar .
20 december 2024 om 10:12 #18556136Met de hulp van Broekhuis Almelo receptie medewerker probleem boven water gekregen. Het lag aan mijn Samsung A35 5G. De medewerker had een Xiaomi Redmi telefoon en deze werkte met de tip van OpelTijn en de kabel van Allekabels. Met de tip van ReRun, de 30cm kabel ging bij hem ook niet goed. Het wordt nu de vrag, een andere telefoon of wat andere oplossing. Ik zoek verder, het ligt dus niet aan de Crossland X
20 december 2024 om 11:16 #18556137AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hallo,
Ik heb de samsung a54 5g en had precies het zelfde probleem met Android auto verschillend kabeltjes geprobeerd werkte voor geen meter, bij bol.com een usb kabeltje besteld van 30cm (geschikt voor Androidauto moet er bij staan).
Ik heb bij de onderstaande link een aantal instellingen uitgeprobeerd en veranderd in mijn Samsung a54 5g toen werkte het gelijk.
Veel succes.
20 december 2024 om 21:41 #18556150Bedankt voor de link, maar ik had liever gezien wat je had veranderd. Dan was het makkelijker geweest om wat te veranderen of te proberen. Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken
Groet Herman
23 december 2024 om 15:48 #18556202Hallo Anoniem,
Bedankt voor de moeite die je genomen hebt met deze tip, Top. Helaas voor mij heeft het niet geholpen, ik doe het nu op een andere manier. Ik heb een oude telefoon, een Pocophone F1, deze werkt wel met Android Auto, dus de kaarten zijn zichtbaar in de auto. Heb ik internet nodig dan wordt mijn Samsung A34 5G een hotspot en log ik met de Pocofone in. Wat omslachtiger maar het werkt. Zit nu verder te denken of misschien een AAWireless TWO (https://www.aawireless.io/nl/products/aawireless-two?bg_ref=mP4SqmnBqt) wat is, kan ik het draadloos doen met de Samsung. Dat hoop ik dan.
Groet, Herman
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.