Zo waren ze beschadigd! Vooral de randen erg ben ze nu aan t opknappen!
Heb de randen al weg gekregen! Maar er zit niks anders op dan heel de buitenkant van de velg opnieuw te moeten doen, dus wordt nog klusje!! Eerst moeten ze helemaal overgespoten worden met zwart en dan moeten die randen en die spaken weer zilver/gepolijst worden! Dus moet alle verf er weer af geschuurd worden van die randen en spaken en dan polijsten en dan blanke lak erover heen! Was niet van plan er weer aluminium primer er over heen te doen! Want dan moet je al dat witte er ook nog af schuren! Nu moet alles al geschuurd worden blanke lak er af enzo! Of wat is jullie advies??
Poedercoating:thumbup.Gepolijste wielen blijven toch altijd gevoelig voor beschadigingen.Heb liever wieldoppen dan gepolijste wielen.Begrijp me niet verkeerd vindt gepolijste wielen prachtig maar owee als er een beschadiging aan zit:swear
Ja poedercoating ik weet het… maar is niet zo heel mooi! Is gewoon een ral kleur! En ik wil 2 kleuren terug hebben! Zwart met zilver gepolijst weer! Maar ben al begonnen t zal poosje duren maar als t eenmaal af is laat ik ze wel weer zien!:)