Andere uitlaat Astra H GTC

Forumindex Forums Modellen Astra Andere uitlaat Astra H GTC

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275379
    astra-tuner
      Lid sinds:
      10 February 2016

      Hallo Lezers,

      Ik ben al enige tijd in het bezit van een Opel Astra H GTC uit 2005. Nu begint het plan op te komen om hier een duplex
      uitlaat systeem onder te gaan bouwen. Heb hier en daar wel is een GTC voorbij zien komen waarvan de diffuser in de
      achterbumper hierop was aangepast. Zodat er 1 of meerder uitlaten in het zicht zaten zonder de originele bumper te slopen.

      Is er iemand die hiermee ervaring heeft of dit al is heeft gedaan?

      Voor de goede orde mijn uitlaat is nu helemaal weg gewerkt, diffuser is dicht bumper is dicht en de uitlaat is naar beneden
      gebogen achter de bumper.

      Alvast bedankt!

      #18310550
      Robin1244
        Lid sinds:
        14 September 2011

        Hallo, is misschien een beetje late reactie. Maar ik heb het zelf niet zo lang terug laten doen bij PM-performance.
        Je zou hun site is kunnen checken http://www.pmperformance.nl, staan foto’s op van een H 5drs waarbij ze het gedaan hebben.

        Groetjes.

        #18310551
        astra-tuner
          Lid sinds:
          10 February 2016

          Hebben ze dat bij jouw gedaan met de standaard bumper er onder? Neen aan dat het de grijs witte is uit 2007?

          #18310552
          Robin1244
            Lid sinds:
            14 September 2011

            De mijne staat er niet op die is Metro Metallic maar is wel hetzelfde gedaan.
            Ik heb een originele bumper, daarin zijn gaten op maat gemaakt voor de sierstukken.
            Is wel even angstig als de zaag erin gaat maar het resultaat mag er zijn.

            #18310553
            astra-tuner
              Lid sinds:
              10 February 2016

              En qua afwerking van de achterbumper, zijn er nog ruwe/onafgewerkte stukken zichtbaar?? Of zie je hier helemaal niks meer van na de montage van de andere demper(s)?

              #18310554
              Robin1244
                Lid sinds:
                14 September 2011

                Na het zagen werkt hij hem netjes af zodat alle haaltjes e.d. weg zijn. En het er uitziet of het er altijd zo gezeten heeft. :thumb

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.