andere lampen in een corsa c iemand evaring en tips?

Forumindex Forums Modellen Corsa andere lampen in een corsa c iemand evaring en tips?

• Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    michael82

hallo iedereen,
      ik heb een vraagje,ik heb een corsa c van 2003

alleen wil er andere lampen in,
      maar heb ik nou h7 en h1 lampen er in?

want ben er zelf nog niet uit,

aangezien xenon word afgeraden,
      welke merk lampen raden jullie me dan aan?

want leest ook veel over philips lampen zoals philips xtreme vision en philips blue vision enz,

maar ook van het merk osram lampen,

maar ga liever uit naar jullie tips :thumb

johanhummer9
      Deelnemer

wat is er mis met de huidige .

EN AUB GEEN XENON IN HALOGEEN KOPLAMPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

michael82

@johanhummer9 wrote:

wat is er mis met de huidige .

EN AUB GEEN XENON IN HALOGEEN KOPLAMPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

is niks mis mee maar zoek andere lampen er in die witter zijn en wat meer licht geeft.
          dat xenon heb ik al lang onderzocht haha,en staat ook bij me vraag ;)

johanhummer9
          Deelnemer

Koop anders van philps blue vision oid

michael82

@johanhummer9 wrote:

Koop anders van philps blue vision oid

heb je die zelf ook en wat is jou evaring er mee verder kwa licht op brengst in vergelijking met de standaard verlichting

Sevendust

Alleen je dimlicht vervangen kan, dat zijn de H7 lampen als ik het goed heb.
                Ik heb een tijdje witte halogeen lampen in mijn auto gehad en moet zeggen dat dit meer lichtopbrengst geeft (ben zelf een tikje slechtziend in het donker ;))
                Ben daarna overgestapt naar Xenon (had al lens koplampen er op zitten)
                Kzal nog eens kijken waar ik die lampjes had besteld :)

michael82

@Sevendust wrote:

Alleen je dimlicht vervangen kan, dat zijn de H7 lampen als ik het goed heb.
                  Ik heb een tijdje witte halogeen lampen in mijn auto gehad en moet zeggen dat dit meer lichtopbrengst geeft (ben zelf een tikje slechtziend in het donker ;))
                  Ben daarna overgestapt naar Xenon (had al lens koplampen er op zitten)
                  Kzal nog eens kijken waar ik die lampjes had besteld :)

ja precies gelukkig maar,ooh nice dat klinkt goed,ooh op die manier,
                  dan is het wel extra fijn nartuurlijk:),ooh xenon dat is nog better,dat heb je wel nodig bij xenon,

is goed als je wilt doen heel graag,heel erg bedankt nog :thumb

PyroNiels

Of een setje 3d projector koplampen kopen en xenon erin.
                    Een bak met licht zonder iemand te verblinden :)

Zakdoekje
                    Deelnemer

Als je echt betere licht opbrengst wil, kan je het beste xenon nemen, niet te hoog
                      . 6000K is prima.. Wel komt daarbij kijken dat je dan inderdaad koplamp units moet kopen met projectoren erin, anders verblind je iedereen.

Sevendust

Kom er net achter dat de lampjes die ik heb besteld een H1 fitting hebben i.v.m. andere koplampen.
                        Maar deze kan je inderdaad van Philips halen in H7 of koplampen met projector lens er in zetten samen met xenon.
                        Persoonlijk vind ik de standaard koplampen van de C een waardeloos lichtbeeld geven.

michael82

@PyroNiels wrote:

Of een setje 3d projector koplampen kopen en xenon erin.
                          Een bak met licht zonder iemand te verblinden :)

dat is ook een goeie tip dankje wel pyroniels voor de tip ;)

michael82

@Zakdoekje wrote:

Als je echt betere licht opbrengst wil, kan je het beste xenon nemen, niet te hoog
                            . 6000K is prima.. Wel komt daarbij kijken dat je dan inderdaad koplamp units moet kopen met projectoren erin, anders verblind je iedereen.

daar ben ik ook al achter,ik wil nartuurlijk niet iedereen verblinderen,
                            ik had bij me brommobiel ook xenon er in bij me jdm albizia toen die tijd,gewoon wat duurdere versie,

koplampen waren van een saxo dacht ik,maar standaard,
                            werd er niemand mee verblind,

maar ind hou er zelf ook niet van als de xenon veel mensen verblinden,

6000k vindt ik ook veel feller en mooier dan bijvoorbeeld 8000k
                            dankje voor je reactie zakdoekje ;)

michael82

@Sevendust wrote:

Kom er net achter dat de lampjes die ik heb besteld een H1 fitting hebben i.v.m. andere koplampen.
                              Maar deze kan je inderdaad van Philips halen in H7 of koplampen met projector lens er in zetten samen met xenon.
                              Persoonlijk vind ik de standaard koplampen van de C een waardeloos lichtbeeld geven.

ooh meen je niet,okej dat is minder,
                              okej dat is goed om te horen,ik ga eerst kijken hoe dat verder bevalt,

en anders kan ik toch nog altijd gaan voor een projector lens,
                              die heb jij ook toch meen ik aan?

ooh geen idee heb nog niet savonds gereden haha,

maar met andere h7 zal die ook mooier worden en wat better?

bedankt nog voor je reactie sevendust

Zakdoekje
                              Deelnemer

Je moet t zo zien.. Hoe hoger de Kalvin waarde van de xenon, hoe paarser het word, dus ook donkerder.. 5000K is fabrieksaf.. Dat is echt wit, 6000K is fel wit met een kleine blauwe tint.. 8000K weer meer blauw dan wit.. 10000K is helemaal blauw met een kleine paarse tint.. 12000K is helemaal paars. En dan moet je zien dat 8000 net aan legaal is.. Voor de hogere krijg je een prent.

Ik heb toendertijd op mijn corsa b (met angel eyes met projectoren) ook voor 6000K gekozen.. Heb hier echt geen spijt van, aangezien ik vaak in het donker rijd. heerlijk is het.

michael82

@Zakdoekje wrote:

Je moet t zo zien.. Hoe hoger de Kalvin waarde van de xenon, hoe paarser het word, dus ook donkerder.. 5000K is fabrieksaf.. Dat is echt wit, 6000K is fel wit met een kleine blauwe tint.. 8000K weer meer blauw dan wit.. 10000K is helemaal blauw met een kleine paarse tint.. 12000K is helemaal paars. En dan moet je zien dat 8000 net aan legaal is.. Voor de hogere krijg je een prent.

Ik heb toendertijd op mijn corsa b (met angel eyes met projectoren) ook voor 6000K gekozen.. Heb hier echt geen spijt van, aangezien ik vaak in het donker rijd. heerlijk is het.

ooh op die manier,ja precies,dat is zeker minder,dat had ik gelezen,maar vind boven de 8000k persoonlijk ook niet echt mooi,
                                  je denk dat er heel wat licht in zit maar zit er super weinig in dat vind ik ook niks,

ooh kijk dat is wel weer goede info om te horen,
                                  dankje voor je reactie zakdoekje,

michael82

heb ook een xenon gevonden,lees dit maar is,

http://www.devilpower.nl/H7CR-Xenon” onclick=”window.open(this.href);return false;

Zakdoekje
                                    Deelnemer

Ja, hier heb ik geen ervaring mee.. + dat ik eerst andere koplampen zou kopen als ik jouw was.. Want je weet nooit of je nieuwe koplampen ook H7 zijn.

Kijk daar eens.. Deze hebben projectoren, dus zijn geschikt voor xenon. Ik vind ze mooi!
                                      http://www.cargoods.nl/shop/angel-eyes/1393-angel-eyes-koplampen-opel-corsa-c-chroom/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Sevendust

Deze heb ik er op het moment in zitten
                                        http://www.carfantasy.nl/koplampen-corsa-00-06-p-382989.html

Deze i.c.m. 6000k Xenon

michael82

dankjullie wel voor de tips,
                                          ik ga wel even kijken wat ik ga doen,of ik deze xenon ga aanschafen,

dat is veel goedkoper,als ik extra lampen er voor bij moet kopen,
                                          dan word het wel een hele duure grap :$

die xenon moet er geschrikt voor zijn,er staat ook bij de fotos zon zwarte met die xenon,

en apk waardig is zon setje,

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.