andere auto gekocht update!!!

Forumindex Forums Modellen Astra andere auto gekocht update!!!

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    robert_corsa

@ willem. heb het gelezen van die moteren.
      en klopt, kon in het dashbord kastje. maar dat is niet 123 gebeurt, daar komt heel veel bij kijken. is ook 1 van de redenen waarom ik heb toen niet gekocht had. wil toch een knap stukje muziek kunnen draaien:angel de zus van mijn baas rijd exact die zelfdde als ik wou, alleen dan de 1.8 20v. dat is wel een erg lekkere moter hoor. rijd echt geweldig. maar vind opel toch steviger rijden. en voor mij iets praktischer. en vind het persoonlijk een mooier afgewerkte auto van binnen.

miraltje
      Deelnemer

nice ride!

enige minpunt is de achterkant die sjonnie uitlaat past niet bij deze auto.

daar zul je naar mijn mening een beschaafder exemplaar voor moeten zoeken dan is alles in lijn

opelvssn

klopt, die uitlaat had ik ook opgemerkt, heb de orginele erbij gekregen, dus nog ff kijken wat ik doe, of ik pleur de orginele eronder, of een andere die er wat beter onderstaat,

verder ben ik dik tevreden over de motor en de auto, genoeg power, rijd comfortabel en die luxe :wub

over het boxengeluid heb ik hier nix te klagen, zit nu pioneer radio met scherm in, en 8 boxen orgineel af fabriek, geluid is super,
          had eerst plannen om me sub en versterkers erin te gooien, maar dat hoeft dus niet.

gr stefan

X.otic
          Deelnemer

Ziet er netjes uit hoor. Veel plezier er mee…

Rob-Epe
            Deelnemer

Van wie is die blauwe F dan… met dat plekje op de achterklep ???

Ja en Seat… het moet wel lekker zitten :P

opelvssn

die f is nu ook nog van mij, word as zaterdag opeghaald door een belg.
                ben ik daar ook weer mooi vanaf :cool:

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.