Ander probleem met cv corsa C

Forumindex Forums Modellen Corsa Ander probleem met cv corsa C

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    smit

Heujj,

Ik heb een corsa c njoy uit 2003.

Ik heb er een klein probleempje mee en dat is als ik de deur met de afstandsbediening van het slot haal, schiet hij automatisch na 2 seconden weer op slot.

ik kan dit oplossen door de deur van de bestuurder open te doen en dan nog een keer op open klikken op de sleutel dan blijven ze allemaal open.

Heb vandaag deur paneel weg gehaald en gekeken naar het motertje maar dat zag er goed uit.
      Alleen dat slotwerk zeg maar was vies dus heb ik schoon gemaakt en een beetje wd40 op gespoten.

Wie weet verder nog waar ik naar kan kijken voordat ik hem laat uitlezen bij de garage???

Rotho

Het is wel normaal dat de deur weer na een tijdje op slot springt, als hij niet wordt geopend, maar na 2 sec is wel heel snel

nexus6

ja heel vreemd id ,weet wel dat er ook zo’n safe lock op zit bij een bepaalde snelheid dat alles automatisch op slot gaat,
          misschien even laten kijken uitlezen bij dealer/garage .

smit

ik heb hem laten uitlezen bij de dealer daar konden ze niks in vinden.

kwam er achter als ik 2 keer achter elkaar op open druk dan blijven ze wel open staan!
            zal dan denk ik ook een soort beveiliging zijn.

toch bedankt!

Fearless
            Deelnemer

Tis bij veel autos normaal dat de wagen op slot springt als je na een minuutje de deur niet geopend hebt. Is een beveiliging.
              Maar 2 seconden is wel heel snel.
              2 x achter elkaar is toch ook alles open???

wessaa
              Deelnemer

problemen kunnen ze niet vinden, misschien was het handig geweest van de dealer om te vertellen dat je het openenen kunt instellen!
                ze kunnen het ook instellen als je 1x drukt op a.b. dat alles los springt :sleeping

smit

zelfs bij de dealer zeggen ze dat het waarschijnlijk het motortje is! dan zou me deur helemaal open moeten en dan dat slot mechanisme er uit halen en die maken of vervangen!

Dan druk ik toch liever 2 keer het knopje in! haha

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.