Forumindex › Forums › Overige › I.C.E. en navigatie › Ander probleem…..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 januari 2011 om 20:43 #17231188
Hallo forummers,
Ik heb een probleempje met een astra f…..na het loshalen van de minpool van de accu ivm resetten computer, werkt de std philips radio niet meer!!
De TID display en de radio zelf gaan wel aan, maar ik krijg/hoor geen geluid. En de TID display is ook kapot, dus zie geen tekst hierin.
Maar heeft dit dan te maken dat er een code in de radio zit?? En enig idee hoe ik deze kan resetten o.i.d.?
Anders moet ik er eerst voor gaan zorgen dat de TID wordt vervangen….
BVD!!!king:17 januari 2011 om 16:14 #17799274ben idd bang dat er een code instaat.
bij mijn weten moet je een briefje bij de radio hebben met een code op.anders moest hij d.m.v serienummer van de radio op gevraagd worden.17 januari 2011 om 16:51 #17799275De code heb ik al gevonden….echt anti-diefstal……een sticker op de radio zelf!!:(
Maar nu wilde ik vanndaag naar de sloop voor een andere TID, maar het regende volop!! En aangezien ikzelf brommer afhankelijk ben….. De astra is nl niet van mijzelf…17 januari 2011 om 16:53 #17799276Je moet de code invoeren met de power on knop en de as knop.
Maar dan is die tid wel handig als die het doet, anders zie je niet wat voor code je invoerd.
18 januari 2011 om 22:38 #17799277Fearless edankt!! Heb een werkende TID weten te vinden op een sloop hier in de buurt, dus dat is fijn!
Alleen komt er nu dan toch maar een andere raio in…..tja, dat krijg je als de astra van moeders is!:P
Maar toch bedankt voor de reactie’s!!:thumbup31 januari 2011 om 12:28 #17799278Ik heb nu een ander probleem met de Astra radio….
Na het aansluiten van de andere radio, dinstekkers>>plug&play!
Althans dat dacht ik….de radio werkt geheel naar behoren, alleen blijven de zenders niet in de radio staan na het uitschakelen van het contact. Terwijl ie dit bvooorheen wel deed.
Er is niks veranderd aan de bekabeling (std dinstekkers astra), dan zou je toch zeggen dat de continu+ ook niks aan is veranderd?
Wie weet een oplossing hiervoor?
Of als het niet begrijpelijk is, vraag t!Std stekker astra heeft 3 ingangen.
Radio 2 ingangen. Astra gebruikt nu de 2 std ingangen, 3de is voor de TID display neem ik aan??31 januari 2011 om 19:55 #17799279dan is je geheugen anders aangesloten denk ik.
dan komt die niet overeen met je standaart bekabeling.
zoek ff op je kabelboompje van je nieuwe radio je geheugen op. is denk aangegeven met een label.
en wissel die ff om met je geheugen van je kabel boom van je auto.gr
31 januari 2011 om 22:23 #17799280Meestal is het kabelltje van de continu+ op de radio geel.
Echter heb ik ook zitten te bedenken….astra heeft stekker voor 3 din aansluitingen.
Middelste zijn voor de speakers sowieso
Ik heb de plus e.d. Radio nu gestekkert in de onderste van de astra, moet deze dan misschien in de bovenste??
En is het in een astra net als kadett: bruin = -, zwart = +??
Anders ga ik wel ff met de meter aan de slag….
Maar ik hoop op een oplossing dat ik binnen 5 min klaar ben!!:P2 februari 2011 om 19:30 #17799281Geel en rood omwisselen van de ISO kabel van de radio.
Opel en VW hebben de constante plus en geschakelde plus omgewisseld zitten ;)2 februari 2011 om 21:45 #17799282Dank u!:thumbup Ik ga dit morgen gelijk even proberen.
8 februari 2011 om 10:20 #17799283Cont + en de geschakelde + omgewisselt en klaar!!
Dank voor de hulp!:thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.