Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Alweer wat werk voor de boeg
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 april 2010 om 11:09 #17220529
Men linker voorste bass speaker trilt door, alsof ik em kapot gespeeld heb. Graag wou ik verder aan die box kunne komen.
Een klein probleem, na de 2 schroeven die zichtbaar zitten los te maken alsook de schroef achter de deurhendel die achter dat ronde plaatje zit los te maken, krijg ik er nog geen beweging in. Iemand wat tips hiervoor?Moeder liet me weten dat er vanacht iemand aan men auto geprutst heeft. Heeft er iemand men ruitewisser dwars erafgerukt. :'(
Lijkt me enkel de arm die araf gerukt is,hopelijk niets aan de voet zelf, is dit kostelijk om te vervangen?Mijn wagen is een Corsa D
28 april 2010 om 12:41 #17663986Na verder onderzoek in de buurt van men wagen heb ik alle onderdelen terug. Rubber + houder, enkel de arm waarmee de ruitenwisser aan het raam zit is afgebroken.
Wat heeft iemand hier nu aan. Men kleine omnium dekt dit niet :<Vraag me af hoe ik dit kan vermijden (in de auto slapen of hem in een garage plaatsen is geen optie!)
Een alarm lijkt me ook vrij nutteloos hiertegen.grtz
ongelukkige eigenaar van afgebroken ruitenwisser afkomstig van corsa D [size=-2]met bijhorende wagen[/size]28 april 2010 om 13:08 #17663987Vervelend man!!
Je zou een hoes kunnen kopen (zie je ook wel eens om motoren heen) om hem zo geheel af te kunnen dekken.
Voordat je aan een auto gaat klooien met een hoes erop, duurt het allemaal te lang en haken de vandalen vanzelf af…Echt voorkomen kan je niet… misschien alarm inbouwen? Maarja, dan is het al gebeurd….
28 april 2010 om 13:15 #17663988Zo’n hoes is idd ideaal, een alarm ben ik inmiddels ook naar aan het uitkijken,maar er is veel op de markt :s.
28 april 2010 om 13:34 #17663989origineel gepost door Beast313
Men linker voorste bass speaker trilt door, alsof ik em kapot gespeeld heb. Graag wou ik verder aan die box kunne komen.
Een klein probleem, na de 2 schroeven die zichtbaar zitten los te maken alsook de schroef achter de deurhendel die achter dat ronde plaatje zit los te maken, krijg ik er nog geen beweging in. Iemand wat tips hiervoor?Mijn wagen is een Corsa D
Van de deurgreep waar o.a. je spiegel-bediening zit, moet je de kap afhalen, schakelaar eruit en daar 2 torx 20 loshalen.
28 april 2010 om 13:52 #17663990Hmm onderaan dit kapje iets tussenwringen en deze komt los?
28 april 2010 om 13:55 #17663991Nee, beter aan de voorkant bij de schakelaar. Een beetje breed plamuurmes ertussen en met een beetje mazzel springen de eerste klemmetjes al los.
Succes, Jan28 april 2010 om 14:11 #17663992Heb ook wel eens gezien dat ze zo’n hoes in de fik hadden gestoken.
Zag er ook niet zo lekker uit.
Ik ben nog steeds voor stroom op autos zetten als alarm.
Wat nou de mensen beschermen die niet van je spullen afblijven… Knieen breken!!28 april 2010 om 14:28 #17663993Hahaha, hard hoor :P
Maarrr… van andermansch spullen afblijven leerde gij vroegah!28 april 2010 om 14:32 #17663994Onder stroom zetten mag helaas niet maar een grote hond met van die gemene tandjes……….Maar wel ernaast anders wordt het ook weer zo’n bende:D
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.