alweer :S

Forumindex Forums Modellen Kadett alweer :S

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    rickykadett

heey

ik heb in mn kadett een nieuwe temp sensor gezet omdat het motormanagmentlampje ging branden en een hoog verbruik.. die is vervangen en het was opgelost

een week later brande hij weer en had de labda het begeven, miss een actie en reactie geweest van het te rijk lopen met die sensor

maar nu rijd hij super goed, verbruik weten we nog niet maar nog niks vreemds gemerkt alleen het lampje brand weer,, ik weet niet wat ik daarvan moet denken,

ik heb al opgezocht en had iets gevonden van een pingelsensor? maar heeft die kadett dat dan?

anders moet ik hem even uit laten lezen en ff kijken

alle 2 de sensoren (choke(temperatuur) en labda) zijn vervangen wel door 2e hands maar lijkt me niet dat hij daardoor moeilijk doet???

iemand iedeeen

hoop niet op grote problemen met mn kadett heb m nog zo kort

kadett 1.4i

Fearless
      Deelnemer

van gebruikt spul moet je altijd maar afwachten of het goed is.
        Lambda is makkelijk door te meten, en de tempsensor ook wel, maar van die moet je dan wel weten welke waardes ie moet hebben

rickykadett

opgelost:D aah ik hou van opel,, zaten verkeerde bougies in.. ik wist dat oude seats daar gevoelig voor zijn

opel daarintegen?

nja gelukkig maar hij rijd weer zuinig
          290 km op 18 liter :D

KadAstra-EF
          Deelnemer

@rickykadett wrote:

opgelost:D aah ik hou van opel,, zaten verkeerde bougies in.. ik wist dat oude seats daar gevoelig voor zijn

opel daarintegen?

nja gelukkig maar hij rijd weer zuinig
            290 km op 18 liter :D

Verkeerde bougies ???

Ook zou ik naar de dealer gaan om de foutcodes te verwijderen.
            De storingsmeldingen blijft namelijk in het geheugen staan.
            Dus als er weer wat is dan kom je die code ook weer tegen als je hem uitleest.

Rik :)

rickykadett

ik heb accu los gehad dan is de computer zn ram geheugen tog kwijt en is hij ge reset?

jha dr zat ngk b6 in en er mocht maar 5 in zitten of er mag een bosch +3 in zitten
              nu heb ik een dure erin met 4 pinnetjes van bosch, zijn volgens het boekje en het loopt merkbaar soepeler:D

ricky

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.