Alu instaplijsten

Forumindex Forums Modellen Astra Alu instaplijsten

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    nick02

Weet iemand of aluminium instaplijsten van hatchback en coupe op elkaar passen?

Of instapjes formatten van deze twee modellen het zelfde zijn?

Mr-T-Opel-Astra-G
      Deelnemer

Ben er bang voor, die van coupe’s zijn vaker langer.. aftermarket maakt het niet zoveel uit denk ik..

nick02

Bedankt voor je reactie!!

Waar ik meer zorgen over maak is de brede van en gebogen voor kant,of de portier goed dicht gaat.
          En natuurlijk geheel op het instap bodem komen liggen,Pasvorm.Originele zijn niet te betalen,voor iets dat zo kras gevoelig is.

Hier en daar zie gepolijste aluminium met eigen tekst mogelijkheden,alleen pasform blijft een risico.

Mr-T-Opel-Astra-G
          Deelnemer

Die passen ;) even op Ebay kijken voor een 3/5 deurs, de breedte hoef je je niet druk over te maken

nick02

Moet even proberen,die zijn tenminste niet zo duur als de originele.Bij opel geinformeerd en kosten ze 200 eurotjes per kant voor stuk aluminium,beetje overdreven vind ik.Zelfs medewerker van opel onderdelen afd. kon het niet geloven.

opel-motorsport
              Deelnemer

Normaal zouden ze moeten passen nick
                aangezien de lijsten toch nooit de volledige breedte van de deur vullen
                maar kijk eens op originalcarparts.nl
                of gm-tuningparts.nl

nick02

Bij hun of meeste aftermarket producten zijn van de korte en platte modellen. irmscher is een mooie en toch weer aan de dure kant.

Stienmetz is ook een goede,prijs is goed maar weer een korte.

Gaat eigenlijk meer om gebogen randen dat ie plaat komt liggen en juist niet uitsteekt.

Maar ik dacht toch dat hatchbacks en coupes hetzelfde formaat hebben,qua lengte en breede.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.