Als Begin

Forumindex Forums Modellen Calibra Als Begin

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #17832090
    McKaamos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 December 2009

      [rquote=1898872&tid=144183&author=lucas-]Ja als het niet nodig is om de panelen los te halen zou ik het zeker niet doen. Is echt altijd weer vervelend met die plastic rommel die standaard afbreekt. Ja ik wil zelf ook nog een setje velgen kopen voor de meeting. Ik rij nu nog op de originele wieldoppen, maar voor in de zomer wil ik toch wel op een setje bbs rx rondrijden.[/rquote]

      Steelies met doppen zijn volgens mij niet origineel. Standaard uitvoering had volgens mij de velgen die ik er onder heb zitten.
      6spaaks en 5spaak ster, zoals ook geleverd op de Vectra A. 15x6J, ET49 met 195/60/15 banden er op.

      M’n deurpanelen moet ik er trouwens nog wel een keer uit hebben. Speaker rechts voor begon een tijdje terug te haperen. En links zit een klemmetje niet goed. Denk dat die een beetje lam is.
      Gelukkig heb ik een reserve interieur ;) thanks to you :)

      #17832091
      teungts
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 July 2004

        als het goed is is dit mijn oude cali was een 2.5 v6 ligt nu een 3.0 in.

        maar op te beginnen is een 8v niet slecht

        #17832092
        satiesz
          Lid sinds:
          12 April 2009

          ik ben begonnen in een calibra 16V (c20xe) en 3 maanden later kocht ik alsnog een calibra V6. Geen spijt van gehad.

          Gewoon eerst lekkr een 2litertje halen, dan doet de verzekering ook niet moeilijk en een V6 kan altijd later nog, toch ? ;)

          #17832093
          woltrazz
            Lid sinds:
            23 February 2011

            [rquote=1899663&tid=144183&author=satiesz]ik ben begonnen in een calibra 16V (c20xe) en 3 maanden later kocht ik alsnog een calibra V6. Geen spijt van gehad.

            Gewoon eerst lekkr een 2litertje halen, dan doet de verzekering ook niet moeilijk en een V6 kan altijd later nog, toch ? ;)[/rquote]

            Zeker een 2.5 kan altijd nog, Het lieft een Iceland maar die zijn veel te schaars. Ik heb al wel een mooie 8v gezien met maar 150.000 gelopen:D
            alleen zijn de remmen aan vervanging toe:( gelukkig zit ik op een Autotechnische opleiding dus vervangen is geen probleem:thumbup:afro

          4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.