Forumindex › Forums › Overige › Op-Com › alles vervangen blijft stotteren ,en ploffen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 augustus 2012 om 20:46 #17251217
hallo ik heb een opel astra 14 .i uit 1995 , heb alles vervangen , ontsteking bouggies zensor onder de cabarateur nieuwe vordelerkap , nieuwe rotor nieuwe cabarateur . nu blijft het probleem van enorm ploffen schoken en inhouden zich voor doen , hij is uitgelezen daarna weer alles gemaakt en nu doet ie het nog om gek van te worden weet iemand hier misschien wat het kan zijn want ik weet het echt niet meer word er helemaal gek van :swear :swear :swear :swear :swear gr theo
8 augustus 2012 om 20:59 #18054591@theo1511 wrote:
hallo ik heb een opel astra 14 .i uit 1995 , heb alles vervangen , ontsteking bouggies zensor onder de cabarateur nieuwe vordelerkap , nieuwe rotor nieuwe cabarateur . nu blijft het probleem van enorm ploffen schoken en inhouden zich voor doen , hij is uitgelezen daarna weer alles gemaakt en nu doet ie het nog om gek van te worden weet iemand hier misschien wat het kan zijn want ik weet het echt niet meer word er helemaal gek van :swear :swear :swear :swear :swear gr theo
Kompressie gemeten?
8 augustus 2012 om 21:05 #18054592@arjontje wrote:
@theo1511 wrote:
Kompressie gemeten?
ja is gemeten gr theo
8 augustus 2012 om 21:15 #18054593Distributie op tijd?
Anders valse lucht op inlaatpakking, originele groene pakking toevallig???
8 augustus 2012 om 21:27 #18054594@Fearless wrote:
Distributie op tijd?
Anders valse lucht op inlaatpakking, originele groene pakking toevallig???
distributie is ook vervangen ! snap der eg niks van .
8 augustus 2012 om 21:41 #18054595 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.