alle 4 ramen Vectra C GTS gaan een klein stukje open

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum alle 4 ramen Vectra C GTS gaan een klein stukje open

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248626
    zorro4500
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 February 2005

      Hoi,

      Af en toe staan alle vier de ramen van de Vectra een klein stukje open. 1 a 2 cm ongeveer. Ik was gisteren bij de bouwmarkt en weet zeker dat ik alle ramen gesloten had. Toen ik terug kwam stonden ze alle vier een klein stukje open dus. Wat kan dit zijn? Zit er niet op te wachten dat dit bv tijdens een stortbui gebeurd of dat eventuele criminelen hun kans schoon zien om iets uit te halen.

      gr Johan

      #18018758
      jaap968
        Lid sinds:
        3 September 2009

        Staan de ramen al open als je aan komt lopen of gaan ze open als je de deur met de AB ontgrendelt? De vectra heeft een functie die de ramen opent als je de ontgrendelknop van je AB langer vast houdt. Kan ntuurlijk ook zijn dat de module in je auto die dit regelt defect of gevoelig voor een storing is.

        #18018759
        Edvries
        Deelnemer
          Lid sinds:
          24 December 2004

          Inderdaad, kan bijna niet anders dan dat je de ‘open’ knop op je AB iets te lang hebt ingedrukt. Dan gaan je ramen alle vier tegelijk open.

          Groet,

          Eric.

          #18018760
          GTS Power
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 May 2008

            Dat klopt inderdaad.

            #18018761
            zorro4500
            Deelnemer
              Lid sinds:
              17 February 2005

              Oké en bedankt voor de antwoorden. Gelukkig geen defect ofzo :thumbup

              “probleem” opgelost

              gr Johan

              #18018762
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                En eeh anders kun je het opengaan van de ramen laten uitprogrameren, heb je dat probleem niet meer als je je ab te lang indrukt.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.