Alarm werkt niet meer

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Alarm werkt niet meer

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241413
    tigra-rick
      Lid sinds:
      14 August 2011

      Hallo hallo,

      Ik hoop dat iemand mij kan helpen ! Er is een lange tijd geleden door een collega van mij een alarmsysteem in gebouwd, Gemel Serpistar E230. Werkt allemaal prima ! Tot ik afgelopen vrijdag mn binnenverlichting aan liet staan en toen ik zaterdag weg wilde, was de accu dus leeg :(. De accu opgestart, alles deed het behalve het alarm/centrale deurvergrendeling. Maakt niet uit op welk knopje ik druk, hij reageert nergens op. Als ik in de auto zit , dan hoor ik telkens het relais in- en uitschakelen, maar dat zal wel komen omdat de sensoren ‘mij zien’ ? AL met al is het balen, want de override code zit er niet bij, dus ik denk dat ik gewoon er niets meer aan heb ? Of ik hoop dat 1 van jullie een goed idee heeft !:D

      #17919178
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        hmm al contact gezocht met die collega die het ingebouwd heeft? die zal het vast het best weten
        weet niet wat voor klasse alarm het is, maar geloof dat klasse 3 en hoger zelf ook een kleine accu/batterij hebben die misschien ook al leeg is getrokken in die ene nacht

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.