Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Alarm C2
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 januari 2011 om 14:26 #17230626
Hallo. Ik heb een engelse Vectra C2 gevonden op de sloop.
Nu zit hier alarm ingebouwd. Dit zou ik graag overbouwen naar mijn C2. Nu is mijn vraag gaat dit?Zit de kabelboom bij mij al voorbereid?Waar zit de stuurmodule( computer) ergens gemonteerd en heb ik extra dingen nodig?
MvG Fastrogeke7 januari 2011 om 16:43 #17791143links achter in,meen ik.
7 januari 2011 om 17:18 #17791144Bij een Engelse misschien rechts dan :D:P,ja vroeg wakker Peterking:
7 januari 2011 om 20:44 #17791145Volgens mijn TIS programma zit er geen aparte module in de vectra voor het alarm. Het enigste wat ik kan vinden is de BCM die vervangen zou moeten worden?Kan iemand dit bevestigen?
MvG Fastrogeke8 januari 2011 om 17:19 #17791146Links (voor Ahrend;) )achterin zitten de volgende zekeringen: positie 9 en is voor de claxon van de diefstal beveiliging. Positie 21 voor het alarmsysteem. Positie 23 voor de glas breuksensor. Let wel dit zijn de posities in de C2. De C1 wijkt hier in af dat deze een tweede zekering heeft voor de claxon op positie 22. Ik kan verder geen aparte stuurmodule vinden voor het alarmsysteem, niet in de C1, nog in de 2. Wellicht zitten ze er bij op de interieurstuurmodule:hmmz.
Mooie mod in ieder geval. uc6 en hoop dat je wat aan de info hebt.
Safe driving Jurgen8 januari 2011 om 17:34 #17791147Thx voor de reacties en de uitleg.Inmiddels ook op wat andere forums rond gezocht. Er is inderdaad geen aparte alarm module.deze zit in de BCM verwerkt. Nu zegt men dat je eerst alles moet resseten voor je alles demonteerd.Zal echter lastig worden, aangezien deze auto schade heeft(ook aan de kabelboom). deze week eens met de opcom rondneuzen of er speciale dingen zijn waar ik rekening mee moet houden.Mocht iemand verdere info hebben,hoor ik dat graag.
MvG Fastrogeke10 januari 2011 om 17:05 #17791148Hallo.Sorry dat ik dit topic weer ophaal. Vandaag bij de VOD geweest om te vragen hoe ik het beste het alarm zou kunnen ombouwen. Het 1ste wat ze vertelden is dat ik er mijn handen vanaf moest houden. Ze zeiden dat dit niet mogelijk was om het om te bouwen. Dit vanwege de electronica. Ik heb ook de vraag gesteld of de software van het alarm in mijn huidige BCM geprogrammeerd kan worden.Ook dit was volgens hun niet mogelijk Nu is mijn vraag of er mensen zijn op het forum die er misschien wat meer verstand van hebben, of ik de VOD moet geloven en er met mijn handen vanaf moet blijven?
MvG Fastrogeke -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.