alarm?

Forumindex Forums Modellen Omega alarm?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    gierka

heb vandaag een B mv6 gekocht en afscheid genomen van mijn A 2.4i, blijf met een vraag zitten.
      knop met weglopend mannetje is dit een alarm? en hoe werkt dit?

wim-v6
      Deelnemer

ligt eraan.

Knippert deze na 2x op slot gedrukt te hebben.

heb je ultrasoon sensoren in de B stijlen zitten (boven de voorstoeleuningen).

heb je een AB in de sleutel met een knoppie in de midden en een op de zijkant, of heb je een losse AB of heb je een sleutel met 2 knoppen boven elkaar??

Bij de uitvoeringen met de sleutel met 1 knop in de midden en 1 op de zijkant van de sleutel hebben allemaal een weglopend mannetje, deze hebben dan meestal GEEN alarm.

Willem

Jack-omegax3.0xe
        Deelnemer

deze knop schakeld de sensoren in de auto uit. Als je bv een hond of kids in de auto laat zitten dan druk je op deze knop dan gaat het alarm niet af.

Gr jack

wim-v6
          Deelnemer

ALLEEN Als je ALARM hebt.

ALLE Omega’s B van 1993 t/m 1995 (1996) hebben deze knop namelijk

Na 1995 hebben ze deze knop alleen wanneer alarm erop zit.

Willem

gierka

Hij is van 95, en ik heb een sleutel met een knop in het midden en een kelin knopje aan de zijkant.

ps. waar is dit kleine knopje voor????( indrukken kleinrood lampje brand
              en de grote knop even indrukken klein lampje brand even lang indrukken lampje knipperd??????

en als laatste vraag kan ik deze sleutel na bestellen, ik heb er maar 1

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.