Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Al mijn corsa spullen (en nog veeeel meer) gestolen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 augustus 2009 om 19:31 #17507402
gewoon ff een vraagje tussendoor….hoe was die bunker afgesloten???
gewoon met een hangslot ofzo???
of toch een iets beter slot????
4 augustus 2009 om 19:41 #17507403Het lullige was dat er nog een gewoon hangslot op hing en dat Sjoerd deze week eigenlijk er een dikker/ander slot op wilde maken… :(
4 augustus 2009 om 19:44 #17507404origineel gepost door bladeofdarkness
Nou hier issie dan….de lijst van wat we straks zo’n beetje geinventariseerd hebben:Dat is gewoon voor duizenden euro’s aan schade :wtf
Het duurt gewoon weer een eeuwigheid voordat jullie je hobby weer kunnen hervatten (hopelijk laten jullie je niet uit het veld slaan door dit al is de omvang natuurlijk erg groot) :o
Een dikker slot had toch niet uitgehaald als ze daar al stonden.
4 augustus 2009 om 19:45 #17507405Das altijd klotte en de flikken doen nikske
4 augustus 2009 om 19:49 #17507406dit is wel heel bizar jongens:o, hier zijn wij ook zo bang voor he’, als die gasten iets op het oog zijn zullen ze het krijgen, bij mijn bus hebben ze me pioneer avic d3 (touchscreen) navi/dvd/cd speler ook gestolen, stelletje zieltjes, ik hoop dat er toch nog een spoor naar jullie spullen gaat,, erg jammer dit.
veel succes.
mvg nick
4 augustus 2009 om 19:52 #17507407origineel gepost door Spacejam
origineel gepost door bladeofdarkness
Nou hier issie dan….de lijst van wat we straks zo’n beetje geinventariseerd hebben:Dat is gewoon voor duizenden euro’s aan schade :wtf
Het duurt gewoon weer een eeuwigheid voordat jullie je hobby weer kunnen hervatten (hopelijk laten jullie je niet uit het veld slaan door dit al is de omvang natuurlijk erg groot) :o
Een dikker slot had toch niet uitgehaald als ze daar al stonden.
Het is helaas voor mij wel een aanleiding om met mijn corsa te stoppen en ook de bunker (sleutelruimte) op te geven….
Ik heb gewoon echt het geld niet meer ervoor om dit weer terug te kopen en zit ook met een huisje wat ik in moet richten…
Het is gewoon enorm klote :(4 augustus 2009 om 20:14 #17507408Het is weer vakantie tijd :jerry
4 augustus 2009 om 20:20 #17507409:wtf jongens ik weet niet wat ik lees man :fy1
krijg er een brok van in mijn keel die hebben een hoop meegenomen :vertag
ben je je 24v blok ook kwijt van het corsa rwd projekt ?
damn wat een flikkers zeg, ik weet hoe je je voelt toen ze mijn kadett hebben gesloopt zag ik het ok niet meer zitten, maar heb uiteindelijk alles verkocht en ben opnieuw begonnen :thumbup
ik wens jullie allemaal heel veel sterkte ;)
en hoop dat er nog iets wordt terug gevonden maar het zal idd allang weg zijn ben ik bangvooral erg voor martijn (de rest natuurlijk ook)dat je alles van je eigen auto kwijt bent .(gelukkig zat er een deel op wendy haar cabrio anders was je dat ook kwijt) evt. schade is nog te herstellen maar een komplete gsi aan ond. weg dat wordt echt te gek idd.
4 augustus 2009 om 20:37 #17507410Dit is ZEKER kut,bij mij valt alles nog allemaal mee,wat audiosp[ul enzv maar het is genoeg om de beslissing te maken dat de cabrio weg gaat.
Die mensen die zoiets doen weten niet wat ze een ander aandoen,al het gereedschap om te sleutelen is weg alles gewoon:swear:swear:swear4 augustus 2009 om 20:39 #17507411gaat lekker zeg overal inbraken :fy1:fy1 tering gasten die nooit van je spullen kunnen afblijven :fy1
4 augustus 2009 om 20:40 #17507412sterkte jongens, het is echt van de gekke, zoveel spul, wat geeft ze het recht om zo andersmans spullen in te laden, ik kan er heel slecht tegen als het alleen al hoor. Je word er gewoon moedeloos van, je werkt er keihard voor, je spaart koopt iets leuks, steekt er al je vrije uurtjes in en een paar mongolen menen dat zo van je weg te mogen nemen.
Dit gaat veel verder dan alleen de materiele schade, die spulletjes komen wel weer zoals ze er eerst ook zijn gekomen maar gewoon de frustratie, de ergernis, het oponthoudt, het geouwehoer en laten we eerlijk zijn bij elke keer dat je zoiets overkomt dan verandert het jezelf ook. En die bavianen (ongeacht welke kleur of soort) die er geen fuck om geven maken dat gewoon zonder nadenken kapot.
Ik heb mijn loods ook weggedaan na dat er gestolen was, maar dat kwam ook omdat ik zooi bij de verhuurder terug vond en hij daar heel vaag over deed en zelfs agressief werd toen ik zonder de vinger naar hem te wijzen ernaar vroeg. Na dat ik hoorde van dorpsgenoten dat het hun ook niet vreemd klonk zijn we toch maar eens ff bij hem langsgeweest, een voor hem zeer memorabel bezoekje…
4 augustus 2009 om 20:43 #17507413****veel mensen uitgenodigd?? dat is ook weer overdrijven.
ik doe wel eens klusjes voor anderen. that’s it.***De sleutelruimte word opgegeven.
en om met 2 man aan te houden is niet te betalen, met zun 4en ging maar net.
Daar is het gewoon veeel te duur voor.
Dus voor mij zit er ook niet veel anders op dan ermee te stoppen.
Hoe erg ik het ook vind, Ik doe niets liever dan lekker sleutelen en steeds dingen veranderen.
Ik haal een xe voor mijn corsa, hang die erin en rij daar lekker mee.
de corsa A en de 3.0 24v lijn6 gaan de verkoop in.
van de 24v hebben ze wel de kabelboom en ecu meegenomen:fy1dus die is niet meer helemaal compleet
alle onderdlen die verder nog over zijn zullen ook langzamerhand de verkoop in gaan
4 augustus 2009 om 20:45 #17507414@Chelke, Erg veel mensen valt ook wel mee hoor…. enne met vingers wijzen? Wat bedoel je daar mee?
We HEBBEN helaas niemand om met de vinger na te wijzen………zou erg makkelijk zijn…4 augustus 2009 om 20:49 #17507415origineel gepost door bladeofdarkness
origineel gepost door martijn_maja
zooo:o wat een hufters, daar zijn jullie mooi klaar mee,echt kut mannen.dat zijn echt wel mensen geweest die of getipt zijn of zelf wisten wat er te halen valt. ze kunnen het ook via topics van hier te weten zijn gekomen. ik ken de situatie daar, en waar jullie zitten is het pikken donker, en in zo’n dood stuk, dat valt echt niet op als je daar de boel leeg haalt. als ik ronald zo hoor komen er nogal wat mensen bij jullie over de vloer, daar zullen ze echt wel tussen hebben gezeten. die gestolen spullen worden voorlopig echt nog niet op internet gezet, pas als het gesleten is na een aantal weken zal het mischien op internet komen lijkt mij zo. of het is allemaal voor eigen gebruik zal de eerste keer niet zijn. danny de oprichter van opel forum weet er alles van. maar als ik wat hoor en zie tip ik ronald wel want zijn nummer heb ik. mannen sterkte met de strop. sjoerd hebben ze de lijn 6 laten staan? gr,martijnGeloof me, dit slijt bij mij niet!
De 1e beste die ik tegenkom met 1 van mijn spullen (allemaal erg herkenbaar) rij ik klem en zal hard uitgevraagd worden..Wat hier gebeurt is is bij mij persoonlijk al gewoon zwaar naar de klote helpe van mij en mijn hobby….ik heb egt letterlijk niks meer!
dat het bij jou niet slijt wil ik geloven, en uithoren? ook al is het een heler en niet de dief zelf, aan pakken die mannen en dan uithoren, oh nee dat gaat dan niet meer is mijn ervaring. maar de meeste dieven denken vaak wel zo, nu is het nog te vers en word alles in de gaten gehouden. maar dat je nu bakroet zult zijn bij wijze van dan he, snap ik best, auto’s is een hele mooie en dure hobby. en jij werkt er hard voor om die hobby te bekostigen, en een ander neemt alles mee, en politie en justitie doen er geen klote aan, heb ik een heel mooi voorbeeld van, en voor eigen rechter spelen mag niet want jij zit op het bureau. nou 1 ding heb ik ze heel duidelijk gemaakt volgende keer doe ik het weer als justitie er niks aan doet. dus ik geef je groot gelijk.
maar kijk bij jullie op het leger terrein maar eens rond, kans is groot dat je beet hebt. sterkte ermee.
,aar is de inhoud niet te verzekeren dan? volgens mij wel tenminste ik heb alles wel verzekerd, alleen het pand niet want dat moet de eigenaar doen, en die kun je niet verzekeren, maar inhoud zeker wel. maar dat is achteraf. gr,martijn4 augustus 2009 om 20:54 #17507416Heb al gereageerd in het topic van cabriobully. maar wat is dit klote zeg,zijn geen woorden voor, en nu zeker omdat de hobby opgegeven moet worden.
Zouden jullie die lijst wat uitgebreid er willen maken met bv het merk slijptol.4 augustus 2009 om 21:03 #17507417verzekering is niet te doen voor hobby.
dan betalen we ons alleen al scheel daaraan.
want dan komt er ook brandverzekering bij en bla bla bla
4 augustus 2009 om 21:40 #17507418AnoniemLid sinds:
1 January 1970tjah byzonder klote dit
heb er geen woorden voor:argue:argue:argue
de opmerking van te veel mensen over de vloer tjah
kan je nooit zeggenmaat van me is het zelfde overkomen
en daar kwam nooit n onbekende
de mensen die er wel eens kwamen
zijn het 100% cker niet geweesthoe de daders wisten dat daar wat te halen was??????????????????????????????????
4 augustus 2009 om 21:41 #17507419AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door bbg_gendt
Het is weer vakantie tijd :jerryget a life
als je nix zinnigs te melden hebt
meld dan nix;)4 augustus 2009 om 21:50 #17507420origineel gepost door Chelke
blijkbaar toch teveel uitgenodigd.. het is echt niet iemand geweest die dacht: goh laat ik eens in deze bunker kijken…en ja er worden namen genoemd….
ja helaas worden er namen genoemd,als Martijn,Robbert,Sjoerd nadenken weten ze wel wie ik bedoel.
Ik WEIGER dit te geloven en desnoods gaan we erheen….Ook ik heb verschillende kopers in de bunker gehad,dit is niet een daad van iemand die indd denkt van he laten we daar eens kijken…
Het is iemand geweest of meerdere die verstand van zaken hebben….
4 augustus 2009 om 21:51 #17507421En hier mist volgens mij het een en ander?????????
Iemand vergeten?origineel gepost door bladeofdarkness
Nou hier issie dan….de lijst van wat we straks zo’n beetje geinventariseerd hebben:Martijn
• Motorkap
• Achterklep
• Stoelen
• Gordels
• Stuur
• Morettes
• Achterlichten
• Ledjes van de achterlichten
• Strak gemaakte cupspiegels
• Radio (pioneer)
• Ombouwset voor turbo
• Originele koplampen corsa b
• Veerpootbrug 1.6
• Startkabels (nieuw)
• Computer en kabelboom lijn 6
• Druppellader
• Krik
• Slijptol
• MPM Remolie
• Reinigingsset K&N filter (3 jaar oud)
• Originele GSI spiegels
• Audiokabels (divers)
• Digidash senator
• 1 x dremel
• Deurrubbers
• SenatorcomputerSjoerd
• Lasapparaat
• Laskap
• Afstandbestuurbare auto (met spul)
• Slijptol (klein)
• Slijptol (groot)
• Stapel slijpschijven
• 4 x c20xe computer
• Bijna complete v6 met 2 gereviseerde koppen
• Oliefilter (c20xe)
• Xenon
• Prullenbak met remklauwen etc.
• Nieuwe wiellagers (corsa a)
• Electrische ramen (corsa a)
• Voorspanningsveren schroefset
• Gare Turbo
• Accuschroefmachine + lader
• Accu
• Druppellader
• Duplex uitlaat
• Onderdelen 16v die opgebouwd moest worden
• Inlaat c16xe
• Luchtmassameters c16xe (3x)
• Luchtmassameters c20xe (3x)
• 3 flessen koelvloeistof
• Krik
• Momentsleutel
• Dot 5.1 remvloeistof
• Origineel Klokje Corsa A
• Gaskleppositiesensor (c20xe) (erafgeschroefd)
• Versnellingsbakolie
• Carbon middenconcole
• Hoedenplank met Ibrid speakers
• 2x Boschmann woofers (10”)
• Versterker (magnat)
• Condensator
• Audio kabels
• Koppelingsplaten 1.6
• Zakje met nieuwe uitlatenklemmen en gevlochten stalen ringen
• 1 x dremel
• Nieuwe koppakking van v6
• 1 x rockford 12 inch woofer
• 1 x pioneer 12 inch woofer
• Nieuwe rol gevuld lasdraadAlgemeen
• Motortakel
• Montageblok
• Evenaar
• Witte bak olie en spuitbussenRobbert
• Radio
• Groep A einddemper
• Computer M2.8
• Luchtmassameter
• Luchttemperatuursensor
• Inlaatslang
• GT stuur
• Nieuw kan MPM olie (10w40)
• Dikke buis voor SFI vervangerSchade:
• Robbert rechter spiegel
• Sjoerd rechter spiegel
• Martijn deuk in A stijl en krassen op dak en motorkap
• Astra rechterspiegel4 augustus 2009 om 21:54 #17507422AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door cabriobully
origineel gepost door Chelke
blijkbaar toch teveel uitgenodigd.. het is echt niet iemand geweest die dacht: goh laat ik eens in deze bunker kijken…en ja er worden namen genoemd….
ja helaas worden er namen genoemd,als Martijn,Robbert,Sjoerd nadenken weten ze wel wie ik bedoel.
Ik WEIGER dit te geloven en desnoods gaan we erheen….Ook ik heb verschillende kopers in de bunker gehad,dit is niet een daad van iemand die indd denkt van he laten we daar eens kijken…
Het is iemand geweest of meerdere die verstand van zaken hebben….
de daders hoeven natuurlijk niet bij julli binnen te zijn geweest
ik ken de situatie daar niet maar kan me voorstellen
dat jullie daar regelmatig
kwamen met niet echt standaard auto,sdas voor sommige kloothommels al genoeg om ff n kijkje te gaan nemen:o:o
wil jullie niet ontmoedigen ofzo
maar wees voorzichtig met mensen opt net te beschuldigen
;)let wel ik hoop dat de daders gepakt worden en dat
jullie de spullen terug vinden/krijgenmaar of dat gaat lukken?????
sterkte in iedergeval
4 augustus 2009 om 22:15 #17507423Zo das balen jongens.
Die hebben een beste truck bij hun gehad zeg.
Goed de duitse en nederlandse fora en verkoop sites in de gaten houden in ieder geval.
Willem
4 augustus 2009 om 22:19 #17507424origineel gepost door bbg_gendt
Het is weer vakantie tijd :jerry:vertag
edit
die gasten of het polen, duitsers of gewoon nederlanders zijn,
zijn natuurlijk ook niet gek zijn en zullen wel enigzins verstand hebben van de spullen die stelen
miss dat ze zo stom zijn om het op enkele fora’s te zetten of zelfs mp of ebaymaar denk dat ze wel afnemers hebben hier of daar
ik hoop dat ze gevonden worden ( ik houd de boel in de gaten )
maar denk dat het verspilde moeite isoooh maar mocht ik er achter komen dan neem ik ff een paar maten mee en dan kan je lachen
sterkte jongens
greetz leonard
4 augustus 2009 om 22:25 #17507425Triest dit soort dingen. Niet alleen het verlies van goederen maar het feit dat iemand aan je spullen zit en ook gewoon meeneemt.
Denk niet dat ze op Mp zullen verschijnen tenzij Mp een Poolse vestiging heeft. Ik zal i.i.g. extra opletten.
Sterkte.
4 augustus 2009 om 22:29 #17507426origineel gepost door bbg_gendt
Het is weer vakantie tijd :jerrySukkel:swear
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.