Aircopomp Astra J

Forumindex Forums Modellen Astra Aircopomp Astra J

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    mwes

Vandaag voor de eerste (jaarlijkse) beurt geweest bij de dealer. (van Mill in Dordrecht)
      Er staat in middels 19000 km op de teller.
      Ik vond dat er en slepend geluid onder de motorkap vandaan kwam, en dit netjes gemeld.
      Het bleek de aircopomp te zijn. Deze wordt volgende week in de garantie vervangen.
      Gelukkig is dit mankement in de garantie gekomen !

Komt dit vaker voor ?

Mario

Opel_Bjorn
      Deelnemer

Komt idd meer voor, die van mij heeft een paar maand geleden ook een nieuwe aircopomp gekregen omdat er een slepend geluid onder de motorkap vandaan kwam. Netjes onder garantie vervangen en sindsdien is de airco muisstil. Er komt enkel een onaangename geur uit de airco sindsdien, dus binnenkort eens vragen of ze de filters willen vervangen en er nieuwe vloeistof op willen doen (ruikt naar een natte hond)

mwes

De aircopomp is netjes onder garantie vervangen.

Volgens de dealer kost de pomp alleen al €1300 ex btw
          Duur grapje voor de opel :hmmz

pieterrademakers
          Deelnemer

Aircopomp voor opel is geen 1300 euro hoor! zo’n pomp (los) is hooguit 400-450 euro, maar toch lang leve de garantie. Mijn vorige auto, een v70 had een probleem met de arico en 600 euro later lieten ze weten dat het toch de pomp was die kapot was. Weer 600 euro verder!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.