Aircopomp

Forumindex Forums Modellen Astra Aircopomp

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bert1962
    Deelnemer

Beste allemaal,

Ik ben Bert en heb sinds een Astra J touring uit 2011. Toen ik deze wagen gekocht zat er een nieuwe aircopomp op. De verkoper zag de aircopomp vervangen te hebben en toen deed hij het weer. Echter 2 maanden later doet de aircopomp het weer niet. Ben niet terug gegaan naar de verkopende partij maar naar garage waar ik altijd kom. Wie heeft de vloeistof gecontroleerd en die was Helder. Volgens hem geeft de airco pomp niet genoeg druk maar ook de ventilator van de radiator springt niet aan. De pomp werkt wel maar te weinig en voor mezelf moet er een nieuwe pomp op Dit is een duur geintje. Nu lijkt mij als de pomp toch werkt dat ventilator ook aan moet springen. Het systeem bijgevuld en nog werken airco niet. Is er iemand die ervaring heeft wie mijn gouden tip kan bezorgen en hoop dat ik je nieuwe aircopomp nodig heb of een gebruikte. Misschien dat iemand een oplossing heeft de airco werkende te krijgen alle reacties zijn welkom. Wat kost doorgaans en gebruikt de pomp ? Via de uitleesapparatuur konden garagehouder wel in werking stellen.

Vriendelijke groet,

Bert

Bert1962
      Deelnemer

Goedemorgen,

Ik zie enkele fouten in tekst. Garagehouder kon met uitleesapparatuur de fan wel in werking stellen. Heb de auto sinds kort.

Groeten Bert

Haasje17
        Moderator

Als het systeem bijgevuld kon worden is er dus ergens een lek, waarschijnlijk na vullen weer ergens gelekt, bij uitlezen kun je de druk zien van het systeem zonder dat de pomp draait, is deze wel voldoende?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.