Airco Vectra B1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Airco Vectra B1

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Famempeters

Beste mensen ik heb een Vectra B1 bjr 1998 X16Xel met ECC

nu heb ik het volgende probleem .

er zit een nieuwe revisie Airco pomp op uiteraard afgevuld en het gekke is dat hij bij buiten temp onder de 22 graden perfect werkt (steen koude Airco in een mum van tijd ) maar zodra de auto in de zon heeft gestaan of het is boven de zeg maar 23 graden doet de Airco het niet meer.

staat dan wel stroom op de stekker bij de magneet koppeling maar deze komt dan niet in heb dagen met lampje op het systeem gereden maar ik heb trouw stroom op de stekker staan maar de koppeling komt niet in ..

nu krijg ik opgestuurd een nieuwe magneet koppeling en hoop dat het daar mee verholpen is of heeft iemand dit al eens eerder gehad of zitten er nog ergens een Ralais verstopt ,maar dan zou ik ook geen stroom moeten hebben ???? .

wie o wie heeft hier zo ook z,n iedeen over.

syteem is nu 2 x goed gecontroleerd 1 x bij montage pomp en 1x op vakantie door klimat control bedijf in duitsland afgeperst met stikstof en gevacumeerd en afgevuld syteem is vlekkeloos zegt men ????????????? pomp roept men daar (elektrische gedeelte dan .)

sw_reijnders
      Deelnemer

tja als er stroom op je pomp staat, maar de koppeling slaat niet in.
        dan zal de magneetkoppeling stuk zijn.

als je stroom op die magneet zet, moet de airco aan slaan.

arjontje
        Deelnemer

wat is de speling tussen de buitenplaat en de poulie. Dit mag maximaal 0.3 mm zijn.

Famempeters

ik zou het echt niet weten je kan er heel goed bij ,,,niet dus ,, maar omdat het een zeg maar nieuwe ruil pomp betreft ga je er van uit dat het goed is.

nu stuurt men na heel veel gedoe een nieuwe magneet koppeling op en ik zal die monteren en op de ruite letten .

het is alleen verdomt lullig je koopt een ruil pomp met 2 jaar garrantie .die monteer je bij je motor revisie vult de boel goed af rijd een maand of 5-6 en alles lijkt goed te werken ,dan komt de vakantie en ja hoor onder weg het werd warmer als warm en de Airco gaf het op lekker toch 3 weken 35 gr en geen Airco ,,de Airco pomp leverantier heeft nu ruim 7 weken nodig gehad om te beslissen een nieuwe koppeling te sturen ,,maar ik heb hem nog niet hoor !!!!!!! is ook al bijna 1 week onderweg ???????

houd jullie op de hoogte .

Bert

mik83

Bert had je vandaag pm gestuurd we weten allebei bij welk bedrijf je hebt laten doen !!! Naaiers als bv 3 keer belt krijg je 3 keer ander bedrag te horen ( ja hoor Tuurlijk ) ga naar dat adres wat ik je gaf krijg je geen spijt van Gr. Mik83

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.