Airco niet koud…

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Airco niet koud…

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222109
    iceberg
      Lid sinds:
      16 May 2010

      Hallo

      eindelijk warm weer geen airco..pomp slaat ook niet aan denk ik hij gaat namelijk niet hoger lopen stationair…

      ik heb een 2.2 automaat van 2006 met digitale airco vakje moet je dan toch inschakelen van airco anders doet ie helemaal niks als hij leeg vakje is?

      iemand suggestie? anders maandag naar de airco boer heb hem net en eerlijk egzegd niet getest denk zal wel misschien is ie leeg na 4 jaar?

      #17683193
      erwin78
        Lid sinds:
        23 May 2009

        Tja veel kans dat je airco leeg is, gewoon even laten controleren!!

        Helaas doe je nu je naam dus geen eer aan:P

        #17683194
        iceberg
          Lid sinds:
          16 May 2010

          Nah idd ik smelt …hahaha pff….

          gelukkig heb ik nog een scootje een een klein autotje met airco en …ja ja op me werk airco hahaha

          anders val ik zo af :wors

          #17683195
          croshok
            Lid sinds:
            23 April 2008

            Als je airco leeg is moet hij volgens mij wel aanslaan, alleen koelt hij niet.

            Als je al een tijdje de aircopomp hoorde “janken” denk ik eerder dat door het zwaar lopen van de pomp de magneetschakeling niet meer werkt. (heb hetzelfde met de corsa).

            Helaas resulteerd dit in een nieuwe pomp. Let er wel op dat, als er een nieuwe pomp in moet, je ook het systeem laat doorpoelen.

            #17683196
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              als de airco leeg is slaat de pomp niet aan uit veiligheid.

              deze zou kapot lopen.

              #17683197
              iceberg
                Lid sinds:
                16 May 2010

                Aha oke dan hoop ik dat ie gewoon leeg is willem…

                morgen naar de garage aan het apparaat als ik wat weet horen jullie het.

                ik dacht zelf dat ie wel zou aanslaan ook al was die leeg maar als ej zegt uit veiligheid niet..hoop ik dat dat het is leeg dus of onder peil ofzo…

                #17683198
                iceberg
                  Lid sinds:
                  16 May 2010

                  Hmm aan airco apparaat geweest zat te weinig in zo n 80 gram bijgevuld maar doet nog niks….

                  Helaas uitlees pc was kapot dus woensdag terug ze denken een klep of …spoelen pomp verbrand iemand die iets herkend?

                  #17683199
                  croshok
                    Lid sinds:
                    23 April 2008

                    origineel gepost door croshok

                    Als je al een tijdje de aircopomp hoorde “janken” denk ik eerder dat door het zwaar lopen van de pomp de magneetschakeling niet meer werkt. (heb hetzelfde met de corsa).

                    Helaas resulteerd dit in een nieuwe pomp. Let er wel op dat, als er een nieuwe pomp in moet, je ook het systeem laat doorpoelen.

                    Ben toch bang dat je hetzeldfe probleem hebt wat ik ook heb.

                    En dat betekend een nieuwe pomp helaas

                    #17683200
                    iceberg
                      Lid sinds:
                      16 May 2010

                      hmm klinkt niet best ..nieuwe pomp zal wel weer wat gaan kosten met inbouw uitbouw en vullen…

                      hij is gevuld nu maar doet niks ..woensdag gaan ze verder kijken….

                      en ja heb de auto nog niet zolang dus of die daarvoor jankte weet ik niet

                      #17683201
                      iceberg
                        Lid sinds:
                        16 May 2010

                        was inderdaad magneetschakeling maar geen nieuwe pomp hoor! die kan je los bestellen eropzetten kosste wel 345 en gelijk sysyteem gevuld en schoongemaakt maar gelukkig geen nieuwe pomp en hij is weer ijsssssskoud!

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.