airco maakt raar geluid

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum airco maakt raar geluid

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17225658
    bjn
      Lid sinds:
      13 June 2010

      mijn airco maakt een raar geluid, hiermee ben ik naar de dealer geweest, die zei dat het niet uitmaakt en dat het geen kwaad kan, aangezien de prestaties onvermindert zijn, hij maakt het geluid voornamelijk net na het optrekken, als ik dan constand rijd verdwijnd het soms, maar het word steeds erger, een nieuwe pomp kost me bij de dealer €720,- hoe klinkt dit in jullie oren?

      bvd bjn

      #17725909
      Famempeters
        Lid sinds:
        8 March 2008

        Ja een Airco pom heeft niet het euwige leven ik zou wachten tot het te gek word .

        verder geef even op wat voor een auto je hebt .is wel makkelijker om advies te geven

        kijk is via marktplaats dan naar Opel airco pomen .
        dan kom je bij een aantal revisie bedrijfjes pomp gereviseerd dus ruil pomp kost rond de 300€-350€

        ik heb zelf bij de gebr opdam een pomp gekocht voor €10 gebruikt met garrantie 3 maanden bij de x16xel is deze simpel te vervangen komt 4€ ringen bij (opel)

        http://www.gebr-opdam.nl deze kom je ook op onderdelen lijn veel vuldig tegen
        zit in Valkenburg bij den Haag dus goed te doen voor je .

        kijk is op de online voorraad van de http://www.onderdelenlijn.nl kom je vast meerdere pompen tegen je koopt met garrantie ,en voor dat prijs verschil durf ik het wel aan zo .

        of je auto moet net uit de nieuw garrantie zijn ?????? maar dat zal wel niet .

        was met zeg is half uur drie kwartier klaar en toen laten afpersen en vullen A €85 hier kom je nou eenmaal niet onderuit kan je niet zelf wel even shoppen voor een goede prijs .

        en ja ik had ook Opel gebeld en kreeg ook zo,n prijs bij mij kwam er dan nog vullen bij en btw dus rond de €900 DACHT HET NIET

        was nu klaar voor 100€ pomp 85€ vullen vak garrage en 4€ 2 pakking ringen nieuw dus totaal 190€ mooi prijsje toch ??????? en wat ik al zei nog geen uur werk (zelf) als beun geen probleem .

        dus ja er zijn zat mogelijk heden .

        je mag ook 2u2 sturen als je meer wilt weten .

        Bert

        #17725910
        bjn
          Lid sinds:
          13 June 2010

          tnx voor de info! ga ik eens proberen, het is een c vectra uit 2005, dus ruim uit garantie. (1.9 cdti 120pk)

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.