Airco, achterruitverwarming en recirculatie knop kapot?

Forumindex Forums Modellen Astra Airco, achterruitverwarming en recirculatie knop kapot?

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    vla007
    Deelnemer

Beste forumleden,

Sinds enige weken willen de knoppen van mijn airco, achterruitverwarming en recirculatie ‘kapot’
      Dat wil zeggen, soms doen ze het gewoon maar vaak dan druk ik erop en dan gebeurd er niks, als ik de auto vervolgens weer start en ga rijden dan doen ze het vaak wel weer.
      Dit is zoals jullie begrijpen best vervelend.
      Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit zou kunnen repareren?

thereaper
      Deelnemer

ik zou de bedrading achter de knoppen een keer nazien, mischiendraadbreuk?

akonings

Zit een connector achterop het bedienblok; kan zijn dat die een beetje los is gegaan.
          Onlangs iets aan je radio gedaan ofzo ? Anyway ff middenconsole los en stekkers ff checken..

vla007
          Deelnemer

Ik had eindelijk tijd om er eens werk van te maken en het kachelpaneel te fixen, het is nog steeds niet echt airco weer, maar het komt dichtbij en het is ook fijn als gewoon alles werkt.
            Naar de sloop gereden voor een nieuw kachelpaneel, wat blijkt nou er zijn sowieso 3 soorten en de stekkers zijn niet uitwisselbaar.
            In de bak bij de sloop hadden ze een stuk of 50 paneeltjes, maar helaas allemaal de verkeerde.
            Zegt de beste man loop maar rond op het terrein misschien vind je er wel 1.
            Eerste Astra waar in naartoe loop en de deur open doe, hoppa het kachelpaneel wat ik nodig heb ligt er los is.
            Thuis ingebouwd en alles werkt weer zoals het hoort.
            Ik heb geen idee wat er nou precies kapot was aan de mijne maar voor 20 euro is het probleem gefixt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.