Airco

Forumindex Forums Modellen Corsa Airco

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17229152
    Klopper
      Lid sinds:
      19 September 2010

      Beste medeweggebruikers,

      Ik ben sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar geworden van een 2e Corsa… Een GSI uit ’96 met een schattig C20XE’tje erin :D
      Helaas heeft de vorige eigenaar de airco eruit gehaald omdat er naar zijn mening geen ruimte meer voor was ivm de grotere motor.

      Mij kennende ben ik niet gauw tevreden met half werk in een auto, dus bij deze de vragen;
      1) Heeft iemand deze ombouw X16XE => C20XE / C20LET wel met airco?
      2) Welke onderdelen zijn er nodig voor de werking van airco?

      In het middenconsole is wel de knop aanwezig, en ook is er bij de beenruimte van de passagier minder plaats vergeleken mijn Corsa Sport (kleinere rommelplank vergeleken de Sport).
      Dus ik denk eigenlijk dat binnenin alles al voorbereid is, maar dat onder de kap wat weg is gehaald…

      #17768240
      sjoerdie
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 September 2005

        gaat niet passen in een corsa.

        heeeel misschien als je de stuurbekrachtiging weglaat (electrisch maken)

        #17768239
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Het zou net moetten kunnen, volgensmij moet je dan van een vectra b met x20xev even de aircopompsteun bestellen en dan zou je de orginele pomp van de corsa kunnen gebruiken aangezien je die niet hebt word dat ook gewoon even zoeken en kopen inclusief aircoleidingen voor onder de motorkap. Even je pollenfilter eruithalen en kijken of er een condensor in je kachelhuis zit voor airco.

          #17768238
          CorsaB5drsX14XE
            Lid sinds:
            24 January 2010

            Stuur mij anders even een u2utje.
            Heb een complete airco-set te koop voor een Corsa B. (gedeelte om en rond de motor)
            En misschien nog wel meer!
            Laat maar wat horen als je er belang bij hebt.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.