airco

Forumindex Forums Modellen Astra airco

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    bjornspiering
    Deelnemer

hallo mensen,

ik had een vraag heb een opel astra g
      maar er zit geen airco in is het moeilijk om een airco in tebouwen? of is dit niet mogelijk en wat zijn ongeveer de prijzen is dit een beetje te doen?

tmug

Los na-inbouwen kost je al snel 600-700 euro… Pomp 2de hands revisi €200 condensor nieuw 100, nieuwe/andere ventilatorhuis €75-100, leidingen ~ €150 (heb ik eventueel voor je voor nette prijs), nieuwe multiriem €25, even afvullen. Plus het enorme karwei wat je er van hebt.

bjornspiering
        Deelnemer

oke, ja dat dacht ik al wel dat het een behoorlijk klusje is.

tmug

Tsja dshbord er uit en een boel in moterruimte aanpassen.

Famempeters

beter huidige wagen inruilen en een met Airco kopen..
              het ombouwen is een bere klus .

je zou de boel al uit een schade wagen moeten plukken en dan de pomp voor het juiste type wagen aanschaffen (verzeker je er van dat het spul goed is )ruil pomp moet je op markt plaats kijken staan die leverantiers zo,n 239 € ex btw en daar moet je mee beginnen he koop je al een kl-te pomp ben je meteen al het haasje.

als je moet gaan zoeken waar om gebruikte zooi na inbouw niet werkt ben je lekker bezig (nogmaals verzeker je van goed spul)als je er aan zou beginnen.

ik denk dat je dat je eerst is moet uit zoeken wat je daar mee berijkt aan kosten ?????en wat het zou kosten als je naar een ander wagen kijkt .

Bert

miraltje
              Deelnemer

je kunt er vanuit gaan dat de ombouw naar airco nagenoeg gelijk is aan de dagwaarde van je astra.

maw de kosten wegen niet op tegen het voordeel wat je ervan kunt hebben.

zoek gewoon eentje die al ac hebt en ruil je eigen hier op in.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.