Airbaglampje Agila a

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Airbaglampje Agila a

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    martin180
    Deelnemer

Bij mijn Agila uit 2001 is ineens uit het niets het lampje van de airbag gaan branden.

Ik heb mijn obd II lezer er aan gehangen maar die vind geen storing. Ik heb de zekering gecheckt en die was ook nog ok.

Iemand enig idee waar ik het verder kan zoeken.

mvg Martin

Schwalbe
      Deelnemer

Ik heb net hetzelfde voor gehad bij een golf 5. Daar zat de fout in de bedrading van de deur. Doorvoer van de deur naar de kooi van de auto, binnen in de rubber ‘harmonika’. Door het veelvuldig openen en sluiten was de kabelboom daar gekneld en verschillende draden beschadigd. Na soldering weer ok. Verder kunnen de stekkerverbindingen onder zetels en dergelijke ook weleens voor wat kommer en kwel zorgen. Nog even terzijde: ook als je de oorzaak vindt zal het lampje niet uitgaan maar moet dit via pc gereset worden. Althans in mij geval toch.

Mvg.

Henkus
        Deelnemer

Ik heb het ook gehad met de Agila. Deze is van mijn schoonvader en stond daar voor de deur. Paar keer een lege accu gehad en toen ging het lampje ook branden. Met een universele dongle zag ik ook de storing niet, maar toen ik een echte uitleeskastje aansloot gaf hij wel de melding. Bij mij was het door een te lage spanning waardoor hij die melding gaf. Gereset en daarna is het weggebleven. Was je accuspanning toevallig te laag geweest ?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.