airbag uitlezing van Agila 2002

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila airbag uitlezing van Agila 2002

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    interpower
    Deelnemer

hallo

we hebben een schade opel agila uit 2002 gekocht om de schade te herstellen
      de schade was rechts voor
      en er zijn 3 airbags uit gegaan
      het stuur
      passagiier airbag in dashbord
      en de gordel van de bestuurder

we hebben de stuur airbag en de gordels en de module op nieuw vervangen van allemaal uit de dezelfde auto
      maar nu blijft het lampje nog branden

we zijn na de opel dealer geweest en gevraagd of zij hem wouden uit lezen en de andere module weer in actief wouden zetten
      maar ze konden het hele airbag systeem niet in komen
      toen zeiden ze van kijk maar even of de zekering nog wel goed is en bel ons dan maar op
      ik heb toen de zekering na gekeken en die was gewoon heel

maar nu is mijn vraag of iemand van hier weet wat het zou kunnen zijn dat ze er niet in kunnen komen om uit te lezen
      ze kunnen geen verbinding krijgen

ik hoor graag meer van

mvg Wilfred wassenaar

opelfraek

hi mogelijk als de zekeringen heel zijn lijkt het of er een draad breuk kan zijn door de aanrijding en word door de boord computer de airbag en gordelspaner,s/module niet herkend ook kan het zo zijn dat die module opnieuw moet worden aangemeld bij de boord computer(ECU) door dat de oude is uitgewisseld(vervangen) en kan het zijn dat oude module en zijn protocol moet worden verwijdert voordat dat de nieuwe
        word ingebouwt protocolen zijn code,s die de ecu gebruiken dus is het mogelijk dat de nieuwe module niet herkent word door de ecu
        de ecu word uitgelezen/geprogrameerd met de op-com/tech2 bij de dealer zo als u weet ik hoop dat de kabelboom en steker dus heel zijn?
        anders word het zoeken geblazen:wtf dus wens ik u geluk als het lukt :thumbup

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.