Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Airbag probleempje.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 juli 2015 om 06:26 #17272603
Beste Forum leden.
Even een vraag.
Mijn huidige interieur van mijn vectra B uit 2000 is versleten.
Dit is een interieur met airbags in de voorstoelen.
Nu heb ik een ander interieur gekocht van een vectra B, maar hier zitten niet de sideairbags in.
Als ik het interieur vervang, blijf ik een storing houden van mijn airbag.Kan ik deze airbags uitschakelen ?
Hoe worden deze eigenlijk bewaakt ?
Of is het mogelijk om de airbags in te bouwen in het andere interieur ?Hoor graag wat er mogelijk is.
5 juli 2015 om 09:26 #18289384Airbags kun je niet overzetten in stoelen die daar geen compartement voor hebben.. I.v.m. de preparatie van de stoel waar je airbag uitscheurt indien die geactiveert wordt..
Uitschakelen kan .. Gebeurd bij een stuurairbags als je een stuur hebt zonder airbag bijvoorbeeld
Het beste is je stoelen te vervangen met stoelen die ook airbags hebben… Maar ook hier is kans op een storing..
In een ander topic van een paar dagen geleden had er iemand ook zijn stoelen verwisseld en bleef een storing houden5 juli 2015 om 12:50 #18289385Hoe kan ik de airbags dan uitschakelen ?
5 juli 2015 om 12:53 #18289386als je de stoelen volledig demonteert, kun je volgens mij de airbags wel over zetten.
hoe is de stoflaag nog?
anders zou je bv alleen de frames over kunnen zetten.is wel wat werk, maar het is al vaker gedaan ;)
5 juli 2015 om 12:59 #18289387Het oude interieur is van leer, leer is versleten.
Het nieuwe is van stof, is het frame niet standaard ?
Voel wel ruimte door de stof heen.5 juli 2015 om 13:05 #18289388volgens mij zijn de frames van de stoelen hetzelfde.
pulk de oude bekleding er eens af en kijk eenskun je eventueel gelijk gebruiken als mal om een gat in de zijkant te maken :)
tenzij een van de interieurs een sportstoelen heeft uiteraard.
5 juli 2015 om 14:18 #18289389De stoelen hebben het zelfde frame met ruimte voor de side-airbag.
Je kan aan de achterkant van de stoel het midden van de bekleding afhalen… dan kan je de ruimte zien.5 juli 2015 om 19:08 #18289390Heb beide stoelen losgehaald (oude en nieuwe)
De frames zijn inderdaad hetzelfde.
Kan dus beide airbags overzetten.Bedankt voor jullie hulp.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.