Forumindex › Forums › Modellen › Zafira, Sintra (MPV’s) › Airbag passagierszijde….
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 augustus 2011 om 10:55 #17240885
Ik zou graag de maxi cosi met de kleine op de passagierszijde voorin van mijn Zafira B willen plaatsen. Ik vraag me af of deze uit te schakelen is of is dat niet mogelijk. Bij mijn vorige wagen kon dat namelijk wel.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
30 augustus 2011 om 18:11 #17912827Heb zelf ook met dit probleem gezeten….
geen oplossing gevonden/ kunnen vinden…
Heb me er maar bij neergelegt
De kleine achterin gezet een knuffel met speigel aan de bestaande rugleuning
afgesteld op de binnen spiegel en zo kon ik de kleine mooi zien via de binnenspeigel.30 augustus 2011 om 19:34 #17912828@GRSBK wrote:
Heb zelf ook met dit probleem gezeten….
geen oplossing gevonden/ kunnen vinden…
Heb me er maar bij neergelegt
De kleine achterin gezet een knuffel met speigel aan de bestaande rugleuning
afgesteld op de binnen spiegel en zo kon ik de kleine mooi zien via de binnenspeigel.Vrees ook dat het niet anders zal gaan, jammer.
31 augustus 2011 om 07:55 #17912829Wij hebben de maxi cosi zowel voorin als achterin gehad. Went allebei heel snel. Het is wel een fijn gevoel als je even snel een blik op de baby kunt werpen, maar je kunt er toch niet mee bezig zijn. Wat dat betreft is het misschien net als de telefoon: als ie uit staat kun je ook niet in de verleiding komen om op te nemen. Als de baby op de achterbank huilt kun je niet in de verleiding komen om het speentje terug te geven. Klinkt misschien hard maar beter een huilende baby op de achterbank dan een lachende in het ziekenhuis.
Binnenspiegel: misschien 2e erbij plaatsen om de achterbank ik de gaten te houden? Ook handig als de kinderen groter zijn!
Wij hebben ze allemaal wat groter en er zit een flinke kern van waarheid in het oude mopje: Als je eerste kind een dubbeltje inslikt ga je ermee naar de dokter. Als de derde dat doet met een gulden hou je het van z’n zakgeld in ;)
Veel geluk met je kleintje, hou het veilig op de weg :thumb
31 augustus 2011 om 15:43 #17912830Er zijn ook vele merken autos waar je dit wel kan het uitschakelen
de airbag ivm een kinderstoel/ maxicosi.
Het nadeel daar van wanneer er een volwassene op de bijrijders stoel
gaat zitten je de airbag weer moet inschakelen” wat vergeten kan worden”
met alle gevolgen van dien.Alles heeft zo zijn voor en nadelen.
Dus misschien maar beter dat dit niet kan.3 september 2011 om 10:26 #17912831Bedankt voor jullie reacties, de kleine toch maar veilig achterin zetten.
5 september 2011 om 16:58 #17912832heb ik ook alleen nog ff een klein spiegeltje op de hoofdsteun plaatsen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.