Airbag lampje

Forumindex Forums Modellen Calibra Airbag lampje

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263431
    Robinus
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2009

      Beste Leden

      Wie weet waar de airbag bedrading van een Opel Calibra 1997 2.5 v6 lopen. Misschien rare vraag maar ik had spontaan een airbag lampje mag die gaan branden vanwege een heuvel of een stoeprand. Tweede vraag zitten er kastjes in de auto en misschien motor ruimte die bepalen dat de airbag af moeten gaan. Vanwege een aanrijding. Dit omdat ik wil kijken of er ergens een kabelbreuk zit die er voor zorgt dat het lampje gaan branden.

      #18208974
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        zou eerst uitlezen. Kan ook een te hoge weerstand zijn in bv de stekkers onder je stoelen voor je gordelspanners. Weet om eerlijk te zijn niet hoe cali is maar in de Vectra B, Omega B en Astra F zitten die kastjes allemaal onder de tunnel waar de handrem zit.

        Succes met t oplossen :thumb

        Greetz Emiel

        #18208975
        Maurice89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2009

          Het kan goed zijn dat je stuurring wat gaar is. Je hebt in de binnen kant 2 kabels zitten die beide na middenconsole gaan achter je handrem zit zo’n vierkant bakje daar onder zit je module van de airbag.

          #18208976
          Oenatje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            doet je claxon het nog?

            #18208977
            Robinus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 August 2009

              Bedankt voor al jullie reacties. Ik heb sinds vandaag een garage box waar ik mijn auto kan stallen en heb direct een droge plaats om t klussen.
              Ik kan morgen de garage betreden vanwege de sleutel en ga ik direct naar de oorzaak zoeken.
              De stuurring zitten daar nog meer functies aan en wat kost het om het te vervangen.

              #18208978
              Maurice89
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 October 2009

                Ring kost niet veel als je een goed adresje hebt :thumb Kwestie van stuur er af en even die ring vervangen.

                De dealer zal het meeste vragen om de boel te resetten

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.