:afro he folks ik zit met een vraagje ik heb een nieuw contact slot in mij omega moeten bouwen en heb dus ook het stuur moeten demonteren alles zit er weer op en aan maar nu blijft het lampje van de airbag branden als ik de auto op contact zet gaat hij uit en als ik hem start gaat het weer branden , nu is mijn vraag moet ik de computer laten resetten of heb ik wat anders over het hoofd gezien ? alle kabeltjes zitten goed vast en toch gaat ie branden.
dus ik hoop dat jullie het antwoord weten :wtf :afro
groetjes jack
Airbag door de Tech 2 laten resetten bij de VOD.
Het airbagsysteem valt in storing als er één van de airbags niet aanwezig is en dit kan je alleen met een Tech 2 verhelpen.
Waarschijnlijk heb je het contact zonder dat de stuurairbag gemonteerd aangehad nadat je het contactslot vervangen had.
Inderdaad. Ik heb het ooit ook voorgehad. Kontakt op zonder airbag en het is verkeken.
Fout laten resetten bij de dealer. Indien er eventueel iets niet is aangesloten komt dat ook boven water.
ja alles is aan gesloten en ja ik heb dus ook het contact aan gehad om te kijken of het contact werkte en ja ik heb ook het stuur er af gehad dus ff laten resetten . dan ga ik dat wel ff laten doen bij de opel greetz jack
Auteur
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.