ai ai ai…, witte rook..kop overleden? update! de OPC rijdt

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) ai ai ai…, witte rook..kop overleden? update! de OPC rijdt

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    OPCdriver

Ik zal je eerlijk bekenen dat mijn ervaringen met die bewuste fima nou ook bepaald
      niet altijd fijn geweest zijn (kun je ook eenvoudig uit div.reply’s van mij halen) en
      mij zul je er ook niet snel meer vinden.
      Maar laten we niet vergeten waarover het topic gaat en er ons voordeel meedoen
      Kaydee-opc heeft er zijn oplossing gevonden voor zijn probleem en hij is er content mee.
      Ik ben ook benieuwd of de reparatie naar tevredenheid zal zijn en alles weer ok met
      de Zafira zal zijn en daar gaat het om toch?
      Succes en groeten Marcel.

kaydee-opc

@mayhem;
        nee geen vingers in het mtech papje hoor ;), tot dusver heb ik gewoon goede ervaringen ermee. leveren van spullen etc gaat gewoon goed, hulp en uitleg ook..
        iig bedankt voor de feedback, ik zal mijn ervaringen uiteraard posten, goed of slecht ;)

kaydee-opc

origineel gepost door OPCdriver

Ik zal je eerlijk bekenen dat mijn ervaringen met die bewuste fima nou ook bepaald
          niet altijd fijn geweest zijn (kun je ook eenvoudig uit div.reply’s van mij halen) en
          mij zul je er ook niet snel meer vinden.
          Maar laten we niet vergeten waarover het topic gaat en er ons voordeel meedoen
          Kaydee-opc heeft er zijn oplossing gevonden voor zijn probleem en hij is er content mee.
          Ik ben ook benieuwd of de reparatie naar tevredenheid zal zijn en alles weer ok met
          de Zafira zal zijn en daar gaat het om toch?
          Succes en groeten Marcel.

:thumbup
          dat staat op de eerste plaats, de opc weer lekker laten lopen!
          zijn nog druk bezig ermee, weinig vrije uurtjes de laatste tijd..
          erg drukke tijden met het stucen nu..
          groeten!

kaydee-opc

:afro
            de opc zit weer in elkaar, heb net voorzichtig de eerste test ritje gemaakt :wub
            ging allemaal goed, en loopt weer mooi!!

OPCdriver

Dat is dan goed nieuws.
              Fijn dit te horen , hou hem nog wel in de gaten met olie en water!!
              Dan weet je na een week of het idd helemaal ok is.
              Groet Marcel.

kaydee-opc

hou hem idd nog goed in de gaten tot nu toe alles nog netjes op peil :D

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.