Aftermarket Xenon

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Aftermarket Xenon

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Wbruininks

Hallo,

Het zal vast wel ergens op dit forum staan maar kreeg het me de zoekfunctie niet gevonden!
      Mijn vraag is of er iemand van hier ervaring heeft met een goedkoop setje xenon voor de Vectra C1.
      Heb er nu 1 liggen (69 euro) maar durf hem er niet zo goed in te zetten ! (overgens zit er wel 1 jaar garantie op)

Groeten :thumb

speaker
      Deelnemer

Rij al een paar jaar met een nog goedkopere set en heb 1x lampjes vervangen… voor de rest prima beeld en geen storingen.

Timothydevisser
        Deelnemer

de setjes van pilot zijn goed maar zeker niet goedkoop.
          verder lees je veel op internet dat de goedkope setjes allemaal storingen kunnen veroorzaken
          of dat je ruitenwisser motor er van doorbrand.

zou zelf niet zo 1,2,3 voor een goedkoop setje gaan.
          maar keuze is aan u natuurlijk.
          bij alles zijn wel mensen die het goed en die het slecht ervaren.

gose91
          Deelnemer

Ik kan je een positieve ervaring melden! Mijn setje van 70 euro draait al ruim een half jaar perfect. En mn ruitenwissers doen het ook nog steeds, maar mijn elektrische systeem is niet echt vergelijkbaar met een Vectra C…

Timothydevisser
            Deelnemer

Astra f natuurlijk stuk minder electronica als onze auto’s
              Zelf ga ik over weekje voor pilot setje

lucas1975
              Deelnemer

Al veel aftermarket xenon setjes gemonteerd in verschillende auto’s, Nissans, mn prius, citroentres, etc. Chinese setjes en duurdere. Eigenlijk nooit problemen mee gehad, in mn vec voor het dimlicht een setje zelf samen gesteld van goede belasten en goede lampjes. In mn mistunits zit een Chinese canbus set, doet het ook prima.

Kortom, zeker monteren, geeft een berg licht.

EddyVectra3.2V6
                Deelnemer

Ik heb in mijn C1 sinds een jaar een setje van KingCo zitten, gekocht bij Navaudio. Kost maar € 50,00, makkelijk aan te sluiten en werkt probleemloos. Prima lichtopbrengst.

gose91
                  Deelnemer

@Timothydevisser wrote:

Astra f natuurlijk stuk minder electronica als onze auto’s
                    Zelf ga ik over weekje voor pilot setje

Het gaat er niet echt om hoeveel erin zit, maar hoe netjes het is afgewerkt ;). Dat er ruitenwissermotoren door zouden ontploffen (wat ik me kan herinneren was dat alleen bij de Golf 6) is gewoon slecht. En anders kan je altijd nog een aparte massa van de lampen direct naar de accu aanleggen.

SigNumberOne
                    Deelnemer

mijn setje van 40 euries doet het al bijna 4 jaar.

speaker
                      Deelnemer

Dat verhaal van die goedkope setjes is gewoon onzin.
                        De mijne , van 25 euro van ebay.co.uk (incl. verzendkosten) zit er ruim 4 jaar in.( en zoals ik al eerder zei: 1x set lampjes vervangen. op ebay voor 8 euro p set !!

En die van Dennis doen het schijnbaar ook prima ( al heeft ie z’n Signum volgens mij nog geen 4 jaar …. ) :sleeping
                        @SigNumberOne wrote:

mijn setje van 40 euries doet het al bijna 4 jaar.

Het enige wat je altijd moet doen is : eerst je motor starten en dan pas je xenon aanzetten. ( dan gaat ie langer mee )
                        Dus of je nou een set van 150 euro neemt of eentje van 25 … het scheelt je alleen heel veel geld

DeKleineMan
                        Deelnemer

Ik heb er al een half jaar een setje van Kingco van 5 a 6 tientjes in. 5000 k. Wat een bak licht vergeleken met die halogeen theelichtjes die er origineel in zitten.

Alleen sinds een maand of 2 geeft de vectra sw opeens aan dat het linker mistlicht kapot is. Terwijl deze het natuurlijk wel doet. :hmmz setje overleden?

Wbruininks

Set zit er in en werkt perfect :thumb
                            Heb 6000K gepakt maar had (achteraf) toch liever 5000K gehad

lucas1975
                            Deelnemer

Je kunt ook voor een klein prijsje op ebay losse lampen kopen, heb er zelf ook 5000k inzitten, staat wat sjieker!

Neem wel lampjes met een metalen voet, zoekterm, metal base, deze zitten stukken beter dan degene met kunstof voet.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.