aftermarket radio inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra aftermarket radio inbouwen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    JBStyleZ
    Deelnemer

hallo ik had een vraag over het inbouwen van mijn aftermarket radio ik heb de originele radio er uit gehaald en hier bij was alles verbonden met kroonstenen

nu zit er bij de aftermarket radio ook een stekker ook zonder dat dikke blok om hem te verbinden dus dit moet geen probleem zijn nu doet het volgende probleem zich voor als ik hem via de bedrading goed aansluit constant op constant 12v op 12v mion op min etc etc gaat hij met geen mogelijkheid aan iemand een idee wat dit kan zijn ben er nu al 4 dagen mee bezig zonder resultaat en word er nu wel een beetje moedeloos van nu als ik het origineel er weer in zet doet hij ook niks dus ja beetje vreemd heb de zekeringen al bekeken die zijn goed niks geknapt of gesprongen graag hoor ik reacties  :help:

DannyvD
      Deelnemer

Even meten of je wel spanning op de kabels hebt.
        Zekering in de radio niet geknapt?

JBStyleZ
        Deelnemer

Heb hem inmiddels weer aan de draai geen kabels of zekering nog steeds niet zeker wat nu was alleen werken mijn speakers nu soms niet iemand een idee :toppie:  :pics-please:  :toppie:  :toppie:  :pics-please:  :pics-please:  :pics-please:

JBStyleZ
          Deelnemer

Geen idee waarom zoveel icoon ging iets mis via de phone  :cheers:

DannyvD
            Deelnemer

Slechte radio?

JBStyleZ
              Deelnemer

Waarschijnlijk ben al aan denken over een Android of Windows systeem te plaatsen zonder cd gebruik de cd speler al lang niet meer alles via USB of sd kaart misschien een optie

DannyvD
                Deelnemer

Ik heb een autoradio met een usb aansluiting er in.
                  30 albums op een stick en nuet overslaan bij een te hard genomen drempel.
                  Ben ooit eens bezig geweest met zo’n Android radio, maar was daar niet helemaal van gecharmeerd.
                  Net als of je een hele oude tablet had.

JBStyleZ
                  Deelnemer

A ok ga ik dat niet proberen haha zal dan het duurdere type pasklaar auto radio met 7 inch scherm dan maar gaan hallen in ieder eval bedankt voor de info

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.