Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › aftakken + na contact bij vectra b
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 november 2011 om 21:41 #17811715AnoniemLid sinds:
1 January 1970Hoe zit het eigenlijk van de antenneversterker onder de hoedenplank? Zit daar geen geschakelde plus? Of heb je een station?
30 november 2011 om 21:45 #17811716die schakelt alleen aan als je radio aan staat.
beetje lullig als je scherm uitvalt als je je radio uit zet :D1 december 2011 om 07:00 #17811689Idd, dat zou geen optie zijn. Ik moet toch de kabel van het scherm van in de koffer tot aan het dashboard leggen.
Het schermpje plaats ik misschien op het dashboard of in de asbak ofzo? Eerst ff passen.
Fototjes altijd welkom hoe jullie het gedaan hebben, ook van de sensoren in een vectra b bumper ;)1 december 2011 om 08:29 #17811717Nee toch? Dacht rood constante spanning en geel geschakeld is op contactslot stand II.
Spanning staat er dan altijd wel op, sloot nl altijd mn carkits op die draden aan…
1 december 2011 om 17:55 #17811718je hoeft toch niet te knippen bij je contactslot? je zoekt de geschakelde draad op
en je maakt gebruik van zo,n blauw blokje (schots blokje) die schuif je over
de geschakelde draad en die van je schermpje doe je er naast en dan knijpje hem dicht,
en klaar is klara. ;)1 december 2011 om 18:32 #17811719jep klaar is klara
je contactslot is volgens mij alleen nog met de hoofdzekering verbonden van 60 ampere
als je een keer kortsluiting krijgt, zal dus het eerste je bedrading wegfikken.en klaar is klara . . . . met de vec dan wel te verstaan :sleeping
sigarettenaansteker is gewoon keurig netjes gezekerd op 10A en als er iets gebeurd, dan gebeurd er helemaal niks (dan dat alleen die ene zekering klapt)
en waarom in godsnaam een carkit aansluiten op je contactslot?
die sluit je toch op je radio aan.1 december 2011 om 18:39 #17811720idem hier, ik ga vr de aansteker.
Dien ik de volledige module er uit te halen, incl. bekerhouders, of gaat enkel het stukje met de plug eruit?1 december 2011 om 18:41 #17811721nee heel de asbak eruit.
dat ding terug steken is wel lastig.
er zitten 4 uitstekende delen op.
laatst had ik daar even een plakbandje op geplakt, gaat die wat makkelijker terug.ik zou zowiezo nog even een zekering achter de sigarettenaansteker zetten tussen de sig.aansteker en je sensormodule
het is toch een aantal meter draad die je gaat trekken.1 december 2011 om 18:50 #17811722sw-reijnders, als je ff terug kijkt op zijn schema dan zie je dat op de + en de geschakelde +
zekering houders zitten, dus wat fikt er dan door, juist.1 december 2011 om 19:03 #17811723goed vooruit
als je idd de goeie draad hebt die dan gezekerd is en je krijgt kortsluiting
dan start je auto niet meer :angel1 december 2011 om 19:41 #17811709dat kan ook bij je sigaren plug gebeuren als je het niet goed doet. :shock:
1 december 2011 om 19:46 #17811724Ik soldeer altijd liever dan die klemmetjes; stukje krimp erover en klaar. Ook altijd een extra zekering ertussen zoals op het schema staat. Kan nog moeilijk mis gaan dan.
1 december 2011 om 20:30 #17811725wittmann, solderen kan ook da,s nog beter, dan heb je een goede verbinding,
dit gaat helemaal goed komen. :thumb8 december 2011 om 20:46 #17811726Het schermpje en de stuurdoos zitten er inmiddels in, nu enkel nog de bumper eraf halen en de sensoren monteren. Achter de sigarenaansteker heb ik gesoldeerd, in de koffer heb ik gewerkt met de klemmetjes. Lukte vlot, enkel veel gepruts om die bekerhouders/aansteker eruit te krijgen :fy1
9 december 2011 om 23:25 #17811727ach je moet even weten hoe het in elkaar steekt, en dan valt het wel mee, uit eindelijk
is het je toch gelukt :thumb10 december 2011 om 10:15 #17811728Ik plak altijd stukjes tape over die weerhaakjes heen.
Glijdt tie d’r zo in. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.