Afstandsbediening Zafira A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Afstandsbediening Zafira A

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272027
    zafira-hen
      Lid sinds:
      27 May 2014

      Beste Mensen,

      Misschien kan iemand mij helpen met hetvolgende nl; onlangs heb ik een nieuwe accu in mijn Zafira geplaatst. Vlak hierna begon de afstandbediening van de centrale deurvergendeling te haperen met als resultaat dat hij het nu helemaal nier meer doet. Het batterijtje in de sleutel heb ik vernieuwd !!
      Weet iemand hier raad mee ??
      Alvast bedankt voor de eventuele reactie’s,

      groet Hen

      #18285289
      Cobus
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 February 2010

        Als ik het mij nog goed herriner,
        Sleutel in contact en contact aan deur dicht doen en de sluitknop ingedrukt houden tot dat de deuren op slot gaan.
        Dan zou het moeten werken.
        Anders even op dit forum zoeken.
        Dit topic is recentelijk nog voorbij geweest.
        Succes

        #18285290
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          – Inderdaad sleutel in contact en op contact zetten (stand II) zodat de dashboard lampjes gaan branden.
          – Daarna op de knop drukken om de auto te sluiten. Als het goed is gaan de deuren even op slot en daarna meteen weer open.

          Op dat moment heb je de afstandsbediening weer werkend. Hierna kun je de deuren gewoon op afstand weer openen en afsluiten. ;)

          Dit geld ook trouwens voor je ramen. Als je nu de raam opent moet je de knop ingedrukt houden.

          – Als je nu je raam opent en daarna sluit en de knop +/- 3 seconden langer inhoud. (terwijl raam al dicht is). Werken de ramen daarna ook weer zoals je gewend bent.
          Namelijk op de knop drukken en dan gaat je raam automatisch helemaal open. :thumbup

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.