Afstandsbediening voor CV

Forumindex Forums Modellen Astra Afstandsbediening voor CV

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Speedy007
    Deelnemer

Ik zit me al een tijdje af te vragen men Astra heeft CV en Alarm,maar zonder afstandsb. Heeft iemand hier een oplossing voor? Sluiten jullie er gewoon een universeel bakje op aan of heeft Opel er ook iets voor?

ben benieuwt;)

IMpY

alarm komt op de comfort functie als je de sleutel helemaal doordraait naar rechts dus.
        De cv hiervoor is op afstandsbediening te maken inderdaad, hiervoor moet je een module op je slot klikken.

groeten Twan

Speedy007
        Deelnemer

Heb je daar wat meer info over? Prijs? Waar kan ik die kopen?

SoulHunt

Twan, dat probleem loop ik nu ook tegenaan.

Heb een losse setje van Waeco gekocht, maar er is volgens mij nergens een setje te koop dat de dubbele bediening heeft. “de conform functie”.

Als er iemand is die daarmee meer informatie kan geven over hoe dat op te lossen is graag.
            Want ik weet wel dat Opel dat ooit eens gemaakt heeft, maar door teveel problemen ermee, ook weer uit de onderdelen-lijst heeft gehaald.

De Waeco MT-150 kun je als plug connection wel krijgen, maar heeft niet de comfort functie erbij.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.