Afstandsbediening cv Corsa b

Forumindex Forums Modellen Corsa Afstandsbediening cv Corsa b

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Racinghart91
    Deelnemer

Hey mensen,

Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Luc en heb sinds een maand ongeveer een Corsatje b gekocht met 132xxx op de klok, hij is er puur om mee naar het werk te rijden, zon 150km per dag.

Nu heb ik er een sleutel bij (zien er beide uit als origineel) met afstandsbediening, echter is de batterij hier van leeg want hij doet het niet. Ik heb vanmorgen een nieuwe batterij gekocht maar doet nog steeds niets. Na wat zoeken op internet kwam ik er achter dat er nooit afstandsbedieningen geleverd zijn voor de Corsa b (correct me if im wrong) mijn vraag is dus of ik iets verkeerds doe, et is een sleutel met een rond knopje waar het Opel logo op staat. Als ik de sleutel open maak zit er een veer. Ik heb eerst de batterij er in gedaan en de veer komt op de min pool van de batterij, ik heb al geprobeerd om de sleutel opnieuw te syncen met de auto maar doet nog steeds niets.. hopelijk kan iemand mij helpen !

Jasper98
      Deelnemer

Volgens mij is de sleutel die je hebt zo een met een lampje erin, zodat je in het donker het slot kan vinden.
        Dat heeft niet met cv op afstand van doen.

Edit: welkom op het forum trouwens.

Groet,

Jasper

Racinghart91
        Deelnemer

Hey Jasper, dat verklaard een hoop haha er zit inderdaad een lampje in :yahoo: voel mij zo stom nu haha

Malina
          Deelnemer

Welkom!
            Er is overigens genoeg te vinden op het forum hoe je alsnog je bestaande cv op afstand bediend kan maken.

Jasper98
            Deelnemer

Klopt, ik heb de cv module van een Astra G gemonteerd.

Racinghart91
              Deelnemer

Ik ben inderdaad al vanalles tegen gekomen !
                Er zijn nog een paar dingetjes die op Mn lijstje staan om te doen, carterplug is dolgedraaid dus olie verversen is moeilijk.. lekt ook een klein beetje olie en van het linkervoorwiel klinkt een hobbelend geluid, en als je over een diepe drempel rijdt dan hoor je hem daar ook kraken ik vermoed de schokdemper, maar al met al prima autootje heb er al 3000km mee gemaakt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.