Afstandsbediening Combo 1.3 CDTI Comfort (2006)

Forumindex Forums Modellen Corsa Afstandsbediening Combo 1.3 CDTI Comfort (2006)

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Bobbes

Laatst heb ik op de autoveiling een Combo gekocht waar maar 1 sleutel (zonder afstandsbediening) bij zat. Ben al bij de dealer geweest om te vragen of er een afstandsbediening bij heeft gezeten (het is tenslotte een Comfort uitvoering). Maar het pikkie achter de balie zei dat hij het op de computer niet kon zien. Hij kon me wel wel vertellen dat een nieuwe normale sleutel €90,- kost.

Weet iemand hier of een afstandsbediening deel uit maakt van het comfort pakket, en zo niet waar kan ik aan zien of er bij mijn auto een afstandsbediening hoort?

sandro

Dat moeten ze bij de dealer gewoon kunnen zien,hebben ze een programmaatje voor waarin ze kunnen zien welke opties er af fabriek inzitten.

Bobbes

De jongen achter de balie bij de dealer zei dat er waarschijnlijk geen afstandsbediening bij heeft gezeten.
          Ik vind het dan wel raar dat ik op mijn deuren aan de bijrijderszijde geen sloten heb!

McKaamos
          Deelnemer

Hoezo? Combo is een bedrijfsauto (naja, wordt het veel voor gebruikt iig) en daarbij heb je niet zo vaak een bijrijder.
            Heb je wel centrale vergrendeling? Want dan maakt het toch niet uit? Dan gaat alles met 1 slot los.

Bobbes

er zit centrale vergrendeling op ja, alleen als ik de schuifdeur aan de passagierskant wil gebruiken moet ik eerst omlopen naar de andere kant om hem van het slot te krijgen.
              Lijkt me niet echt handig!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.