Afstandsbediening bediening of cv problem?

Forumindex Forums Modellen Astra Afstandsbediening bediening of cv problem?

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255886
    radio veldmuis
      Lid sinds:
      3 February 2013

      Hallo, heb Sins kort mijn eerste auto gekocht alleen zit met probleempje met de astra.

      Als ik de auto met afstandsbediening de cv open wil doen gaat soms de linker achterdeur ook los, maar die deur blijft vaker dicht dan open. En als die het een keer doet gaat die 1x open en 1x dicht en daarna vaak niet meer.

      Maar heb nu ook dat soms het rode led lampje in de sleutel/afstandsbediening blijft branden, dan ga ik open en dicht paar x drukken en dan gaat leitje uit…

      Wie komt dit bekend voor? Zal batterij leeg zijn? Of hebben bijde problemen niks met elkaar te maken?

      Mvg Jeroen

      #18112895
      Ali V
        Lid sinds:
        26 July 2010

        Dat de achterdeur niet altijd mee gaat zit ’em waarschijnlijk in de kabeldoorvoer tussen de deur en de B-stijl. Gebeurt nog al eens dat daar een kabeltje breekt/beschadigd. Of het lampje van je afstandsbediening daar mee te maken heeft weet ik zo niet. Volgens mij niet. Denk dat dat een slechte batterij of slecht contact in afstandsbediening is.

        #18112896
        radio veldmuis
          Lid sinds:
          3 February 2013

          @Ali V wrote:

          Dat de achterdeur niet altijd mee gaat zit ’em waarschijnlijk in de kabeldoorvoer tussen de deur en de B-stijl. Gebeurt nog al eens dat daar een kabeltje breekt/beschadigd. Of het lampje van je afstandsbediening daar mee te maken heeft weet ik zo niet. Volgens mij niet. Denk dat dat een slechte batterij of slecht contact in afstandsbediening is.

          hoe kan ik dat controleren van die rubber in de deurstijl? of zou het ook in dat bakje kunnen zitten in de deur waar je dat rubber in klikt (stekker)

          of kan ik beter eerst de batterij vervangen?

          #18112897
          martinopel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 February 2013

            haal de zij paneel er af van de deur en dan met je centrale deurvergrendeling open en dicht doen kijken of die niet vast loopt of kabel breuk of droog

            wat je ook kan testen is over de entrale deurvergrendeling is het makkelijk je stop de sleutel in de contact niet straten deuren dicht en dan klik je op open met de sleutel in de contact en dan weer dicht en dan haal je die eruit . kan een storingkje zijn mischien de led blijft branden

            #18112898
            Ali V
              Lid sinds:
              26 July 2010

              Wat betreft de eventuele kabelbreuk: heb zelf de stekker in de deur losgepulkt, en wat bekleding van de beide dorpels. Daarna heb ik het rubber naar binnen gewurmd. En de kabel wat naar buiten gehaald. Zo kon ik em solderen. Je kunt NIET werken met zo’n AMP-stekker, aangezien dat niet flexibel is.

              Wat betreft hel brandende lesje, zoals hierboven beschreven. Werkte bij mij ook wel eens. De reden waarom het lesje blijft branden is mij onbekend. Misschien heeft iemand anders daar antwoord op.

              #18112899
              radio veldmuis
                Lid sinds:
                3 February 2013

                Nieuwe batterij er in en dat werkt al stuk beter alleen die 1 deur nog niet

                #18112900
                radio veldmuis
                  Lid sinds:
                  3 February 2013

                  Nieuwe batterij er in en dat werkt al stuk beter alleen die 1 deur nog niet

                  #18112901
                  radio veldmuis
                    Lid sinds:
                    3 February 2013

                    Nieuwe batterij er in en dat werkt al stuk beter alleen die 1 deur nog niet

                    #18112902
                    radio veldmuis
                      Lid sinds:
                      3 February 2013

                      Nieuwe batterij er in en dat werkt al stuk beter alleen die 1 deur nog niet

                      #18112903
                      radio veldmuis
                        Lid sinds:
                        3 February 2013

                        Nieuwe batterij er in en dat werkt al stuk beter alleen die 1 deur nog niet

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.