Afstandbediening cv werkt niet

Forumindex Forums Modellen Astra Afstandbediening cv werkt niet

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Dennis Gabriels
    Deelnemer

<p style=”text-align: left;”>Goedenavond mede forumleden,</p>
      Mijn naam is Dennis Gabriels en ik ben de trotse bezitter van een Opel Astra H SW 1.3 cdti. Recentelijk kwam ik erachter dat de afstandbediening voor de cv niet meer werkt. Dit op zich zou niet zo een groot probleem zijn als laatst mijn contactslot niet vervangen zou zijn.

Bij vervanging van het contactslot kreeg ik natuurlijk een nieuwe sleutel. Het slot in de bestuurdersportier is helaas nog niet vervangen. Helaas zat de sleutel die daarbij hoort in mijn jas die op dit moment ook in de auto ligt.

Vandaag heb ik via mijn grill de motorkap open gekregen. Ik hoopte dat door de accu los te koppelen de deuren vrij gegeven zouden worden. Jammer genoeg is dit niet het geval.

Ik hoop dat er iemand een idee heeft hoe ik de auto open kan krijgen zonder mijn ramen kapot te slaan.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,

Dennis Gabriels

Sub606
      Deelnemer

klinkt als een lastig probleem, ipv je raam zou ik persoonlijk voor je deurslot gaan…..

Niet echt ideaal haha. Als je je motorkap open hebt zou je via daar je canbus kunnen aftappen, opcom aansluiten en zo je deurenopenen/ je sleutel inleren :wacko:

Mark huisman
        Deelnemer

Dealer bellen die hebben vast iemand die de auto kan open maken en anders de anwb die kunnen het ook namelijk 👊🏻

Dennis Gabriels
          Deelnemer

@sub606,

Helaas ben ik nog niet in het bezit van een opcom. Ik ben hard op zoek naar een exemplaar maar tot zover zonder resultaat. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

@Mark
            Huisman,

Ik heb ondertussen de auto open gekregen op de manier waarop de anwb dit ook doet. Een winbag tussen de deur steken, oppompen en hengelen maar. Bedankt voor de tips!

opel-mark
            Deelnemer

Met opcom gaat niet lukken want dan moet het contact aanstaan.

ik zou ook voor het deurslot gaan

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.