afstandbediening

Forumindex Forums Modellen Omega afstandbediening

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    241172marco

misschien heeft iemand ervaring als ik de auto op de sleutel wil open drukken dan reageerd hij niet draai ik hem vervolgens van het slot dan kan ik niet starten moet ik naar de opel voor een nieuwe sleutel want ik kan het alarm niet uit schakelen :swear:swear:swear

ElRenegado

nieuwe batterij erin ?

andrew2

Er is toch ook een procedure om de sleutel weer te synchroniseren met de auto, ik meen contact aanzetten en het knopje op de sleutel enige tijd ingedrukt houden.

Ik had pas ook een wat weigerachtige afstandsbediening, wat niet aan de batterij lag, sleutel opengemaakt en het inwendige ruimschoots met contactspray gespoten en voorzichtig schoongeblazen met perslucht (pas wel op dat je de startblokkeerchip niet eruit blaast). Het werkte daarna 10 x beter, soms moet ik nog wel eens 2 x drukken voor de auto reageert.

Andrew

Mickel_MV6

Is je accu van je auto niet gewoon leeg?

Als je de auto met de sleutel opent gaat het orginele alarm eraf.

Of heb je een later ingebouwt alarm????????

shq

synchroniseren inderdaad met contact aan en deuren dicht en het knopje dicht ingedrukt houden tot de deuren sluiten

241172marco

heb een nieuwe battery erin nu werkt de sleutel gewoon maar na een maand is de battery leeg is dit niet wat snel lege battery betekendt niet starten

241172marco

dit is een origineel alarm er zit een knopje op het dashboard al je die gebruikt gaat het alarm er niet af of is dit knopje ergens anders voor

Jack-omegax3.0xe
                  Deelnemer

Knopje in het dashboard is voor de ruimte sensoren uit te schakelen als je bveen hond in de auto hebt zodat het alarm niet afgaat.

Als na een maand de batterij alweer leeg is heb je of slechte batterijen of je drukt continue op het knopje.

Sleutel synchroniseren.

in auto deur dicht auto op contact en dan knopjes inhouden deuren gaan dan dicht en open. dan is deze gesynchroniseerd.
                    Maar als je auto niet start en je hebt net je batterijen vervangen dan denk ik dat je de transponder kwijt bent geraakt. Dan zul je idd een nieuwe moeten bestellen.

Gr Jack

241172marco

oke bedankt

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.