Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Afstand chippen EDS
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2010 om 19:31 #17215956
Heeft iemand ervaring met het op afstand laten chippen van je auto:
http://www.eds-motorsport.de/_eds_/de/produkte/ipf/i_ipf_inhalt.htm
Ik woon er namelijk nogal een stukje vanaf en dit lijkt me een leuke oplossing.
Bij de Z19DTJ wordt het volgende gezegd, wat bedoelen ze hier precies mee:
Ik heb zelf overigens geen sport knop
ORIGINAL 120PS
PHASE-1 160PS SPORT 190PS
PHASE-1 190PS
PHASE-1 160PS SPORT 200PS
PHASE-1 200PS
PHASE-1 160PS SPORT 190PS NOAGR
PHASE-1 190PS NOAGR
PHASE-1 160PS SPORT 200PS NOAGR
PHASE-1 200PS NOAGR8 januari 2010 om 21:19 #17585817Hier heb ik een mooie engelse uitleg gevonden:
het lijkt me een ideale oplossing.
8 januari 2010 om 22:52 #17585818aardig geprijst,kun je niet beter naar een ander bedrijf gaan die doen chiptunen?
Zijn genoeg bedrijven die voor 250 a 300 euro je auto chippen!!!Gaat er lekker heen en klaar is kees..
Beetje omslachtig lijkt me?8 januari 2010 om 23:00 #17585819Bij eds schakelen ze ook je egr klep uit en wordt de diesel filter vaker geregenereerd wat is mijn geval gunstig omdat ik niet vaak 2500 toeren in zijn 6 rijd (dan gaan hij normaal gesproken van regenereren). De meeste tuners doen dit meestal niet.
9 januari 2010 om 08:30 #17585820ik was ook van plan om mijn z1,7dth te chippen maar ik heb er nog zo mijn twijfels bij
mijn vorige Astra 2,0DTL heb ik ook laten chippen en die werdt te warm als je veel gas gaf. tot 110C !
maar hij was wel snel :jerry9 januari 2010 om 11:29 #17585821110 gr is toch niet zo heel erg warm ?? zolang je ventilator maar aanspringt lijkt het me geen probleem
9 januari 2010 om 11:54 #17585822110 gr is toch niet zo heel erg warm ?? zolang je ventilator maar aanspringt lijkt het me geen probleem
Als ik het me goed herinner hij was normaal niet warmer dan 95C.
9 januari 2010 om 12:17 #17585823Het grootste nadeel hiervan is dat als het misloopt je helemaal in de miserie zit (tenzij je veel van motoren etc afweet).
ik zou toch eerder de moeite doen om tot daar te rijden (desnoods een weekendje van maken). Mocht er dan iets mislopen tijdens het “chippen” de monteurs van EDS het probleem meteen kunnen uitzoeken.
9 januari 2010 om 14:54 #17585824Ik zou als ik jou was gewoon lekker naar EDS rijden :thumbup
Dan ben je heel de dag onderweg, so what?
Daar is het resultaat ook wel naarJe kan ook doen wat cabriobully zegt maar ik zou dat niet doen
Vaak hebben die bedrijven/mensen van die standaard software rommel liggen waar je achteraf spijt van hebt….
Dan maar iets meer uitgeven wat echt naar je zin is10 februari 2014 om 17:53 #17585825Zo ver als ik weet is gm-tuning parts dealer van eds ,zou er eens een mailtje of telefoontje aan wagen :thumb
10 februari 2014 om 20:08 #175858264 jaar oud topic……… :hmmz
10 februari 2014 om 21:54 #17585827@Punch wrote:
Zo ver als ik weet is gm-tuning parts dealer van eds ,zou er eens een mailtje of telefoontje aan wagen :thumb
Zijn er veel meer, maar verkopen het niet onder de naam van EDS.
Chargertech ook eds software trouwens.11 februari 2014 om 08:40 #17585828Ik heb mijn astra 2.0 16V (X20DTL) 5jaar geleden laten chippen bij Tuneart.de (Duitsland). En heb totaal geen problemen gehad met warm lopen.
Zolang je koeling in orde is er totaal niks aan de hand. Heb inmiddels ruim 120.000KM gereden met deze tuning. En totaal geen problemen gehad.
Netjes warm rijden en op eindbestemming even de motor laten draaien +/- 30 seconden. Bij mij word de motor temp standaard 88graden net voor het midden zeg maar.
Regelmatig uitgelezen met de Op-com.@stefanDTI wrote:
110 gr is toch niet zo heel erg warm ?? zolang je ventilator maar aanspringt lijkt het me geen probleem
Als ik het me goed herinner hij was normaal niet warmer dan 95C.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.