afstand bediening

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum afstand bediening

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Stefan662
    Deelnemer

Hallo allen,

Ik heb een Vectra c 2.2 uit 2004 gekocht.

Rijdt heerlijk, maar wanneer ik de auto met de afstandsbediening wil openen, gaat alleen de bestuurders kant open.

Als alle deuren van het slot zijn en ik druk op sluiten, gaan ze wel allemaal dicht, dus de motortjes zijn niet stuk.

Met het knopje in de deur gaan ook alle sloten netjes open en dicht, maar van buiten met de afstandsbediening gaat alleen de bestuurders kant open , maar ALLE sloten WEL dicht.   :unsure:

Opeltje17
      Deelnemer

2x op de open knop drukken dan gaat alles open! Is een instelling kan je veranderen door de knop op je ab( open of dicht) tegelijkertijd met de knop in je deur vast te houden tot je een piep hoort.

Je kan hiermee de speedlock instellen, en dat alleen je bestuurders deur open gaat met 1x klikken( wat jij dus hebt)

j.smits
        Deelnemer

Ik heb een vectra uit 2006, 2.2 direct.

Ik heb ook het bekende probleem maar dan met beide sleutels, nieuwe batterijen is niet het probleem knopjes zijn ook niet los en de bc geeft tegenwoordig de melding dat de batterijen leeg zijn, maar die BC van ons geeft wel vaker iets aan wat er niet is,

Stefan662
          Deelnemer

Inderdaad…twee keer drukken en alles gaat open.

Prima optie, zodat niemand iets kan jatten dat naast je op een stoel staat, want die deur zit dan nog op slot..

Thanks

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.