afslaan motor

Forumindex Forums Techniek 1,8 liter motoren afslaan motor

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226079
    ronald28
      Lid sinds:
      28 August 2010

      Ik heb nu een kadett uit 1984 met een gte blok erin de 1.8 8v nou wil hij niet stationair blijven lopen wat kan dat zijn?
      Wou hem afstellen maar zou bij god niet weten hoe heb eens gelezen dat je stekkers in elkaar moet steken maar weet niet welke?
      Of zouden het sensoren kunnen zijn heb er verder niet nagekeken alleen gestart en weggereden de benzinepomp zat ook vast maar doet het weer als ik op toeren ben dan rijd hij normaal af en toe wat stotteren verder goed

      alvast bedankt

      #17730358
      ronald28
        Lid sinds:
        28 August 2010

        heb de lmm vervangen toen deed hij niks meer stekker los gehad van de positiehuis maakt ook geen verschil moet wat gas bij geven om hem stationair te laten draaien nu zag ik dat de luchtslang van lmm naar gashuis ook scheuren vertoont kan het hier aan liggen dat hij niet wil blijven lopen en dat hij bokt als ik te weinig toeren heb of heeft dat daar niks mee te maken moet hem naar ongeveer 1500 tot 2000 toeren brengen

        Als hij koud is brengt hij zich zelf naar de toeren hoog dan loopt hij terug en slaat uit.

        #17730359
        corsaboy
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          ga eerst een zorgen dat alle slangen leidingen en stekkers weer netjes / niet gescheurd en in nette staat zijn.
          Vervolgens ga eens op zoek naar een nette benzinepomp.

          Ik zou niet vertrouwen op een pomp die al vast gezeten heeft.
          als je geen scheuren meer in slangen hebt zitten en alle bedrading hebt gecontroleerd op breuken en andere beschadigingen en deze eventueel hersteld heb, laat dan ff weten hoe ze dan loopt..

          succes

          #17730360
          ronald28
            Lid sinds:
            28 August 2010

            pomp was ik ook van plan om op te halen maarja het is zondag en die slang heb ik voorlopig even met tape dicht geplakt dit zag ik pas nadat ik de eerste post had geplaatst en ben daar ook niet mee verder gegaan dacht daar kan het haast niet aan liggen maar dus wel het is in iedergeval al beter hij blijft nu lopen als hij koud lauw is maar idd morgen ff spullen halen

            #17730361
            corsaboy
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              alles wat valse lucht kan trekken zorgt voor slecht lopen en vreemde problemen..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.