Afslaan en slecht lopen C20NE

Forumindex Forums Modellen Calibra Afslaan en slecht lopen C20NE

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    lucas-

De titel zegt het al een beetje, maar toen ik gister in mijn auto reed sloeg deze steeds af voor het stoplicht, of bleef met 400 of 500 toeren nog net lopen. Ook onderin stotterde hij.

Dit heb ik een aantal maanden geleden ook al gehad. Volgens andere topics lag het altijd aan de stappenmotor met overeenkomstige problemen, en er werd naar topic van wim-v6 verwezen hoe deze schoon te maken was. In een C20NE zit echter een andere (niet deelbare) stappenmotor. Ik heb hem wel met remmenreiniger zo goed mogelijk schoongespoten vanbinnen, en uiteindelijk met wd40 even ingespoten. Dit heeft echter maar een aantal maanden gewerkt, en is nu al weer terug. Wat zou ik er aan kunnen doen dat het voor langere tijd wegblijft? Of is vervangen de enige optie.

Bvd,

InjectTheVenom
      Deelnemer

Ik weet niet hoe vol met remmenreiniger/WD40 je hem ingespoten hebt maar mijn vaste methode bij zoiets is compleet en overvloedig verzuipen zodat het zo lang mogelijk weg blijft. Op de zaak heb ik een goedje dat een langduriger werking heeft dan WD40, High Tef Oil van Innotec wat ik van harte kan aanbevelen.

Hans1991

of misschien gewoon een keer de stappenmotor vervangen..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.