afslaan corsa

Forumindex Forums Modellen Corsa afslaan corsa

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    jbh

ik heb een opel corsa 1.4 bouwjaar 2008 die een foutcode P0068 had ik heb het gasklephuis etc schoongemaakt maar nu slaat de auto af onder het rijden als je het gaspedaal los laat.
      Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn.

.B4R7.
      Deelnemer

misschien heb ik het helemaal mis, maar is het geen zekering? dit was bij mij (corsa b) het geval een jaartje geleden. Deze zekering regelde onder andere het stationair toerental, dus elke keer als ik de koppeling intrapte viel hij uit.

jbh

OK weet je ook zo welke zekering dit was

.B4R7.
          Deelnemer

poeh nee weet ik niet meer. Bij mij regelde deze zekering ook de km teller maar t zou zomaar kunnen dat t bij een corsa d helemaal anders is.

jbh

OK bedankt zal is kijken

Attiya Ince
              Deelnemer

Hoi,

Ik heb een opel corsa D 2007. Twee weken na het vervangen van de ketting, sloeg mijn auto af bij het afremmen. Is een paar keer gebeurd. Daarna ging het motorstoringslampje branden. Uitgelezen bij dealer. Foutcode P0068 daarna ging het lampje uit. Ook niet meer uitgevallen. Wel een beetje gas inhouden. Onlangs een kleine aanrijding gehad, wederom viel hij een paar keer uit. Lampje ging branden terwijl auto niet meer uitviel. Na 5 dgn ging het lampje weer uit. Vandaag weer naar de dealer om uit te lezen en wederom zelfde foutcode opgeslagen. Pppfffhhh

Wie o wie kan mij adviseren?

Attiya Ince
                Deelnemer

Oh ja. Mijn airbag lampje brandt en dealer kan hem niet uitlezen, omdat ze er niet in kunnen. Gekke is, als het buiten 15 of meer graden is brandt het lampje niet meer.

Iemand ervaring hiermee?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.