Afscheid Vectra GTS c2 Diesel 150 PK

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Afscheid Vectra GTS c2 Diesel 150 PK

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17671891
    sw_reijnders
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 October 2005

      origineel gepost door GB

      origineel gepost door sw_reijnders
      tja . . . BMW kopen is nog niet zo heel moeilijk . . . BMW blijven rijden is nog ff iets anders.

      wat denk je dat onderhoud kost van zo’n ding :o
      Kennisje van mij heeft net weer OPNIEUW z’n turbo van zn 330D opgeblazen à 1800 piek (voor de tweede keer dus)

      Och ja het onderhoud bij een Opel is gratis??
      Even 4 uurtjes onderzoek kosten waarom de Vectra in de noodloop schiet kosten 253 euro inclusief kleinmateriaal en het afslepen van de Vectra. 5 weken later ja hoor weer het bekende lampje nu weer resetten ( 37 euro ) en ja we kunnen niet een losse stekker bestellen dus maar info bij fiat inwinnen. Ja ja en de Turbo bij de Zafira OPC koste ook niets?? zeker dan. Aandrijfstangen kosten ook al een vermogen bv rechts ruim 900 euro en dan nog beweren dat dan een BMW duur is onderhoud sorry gaat niet altijd op.
      Heb vele opels gehad en ja een beurtje met dis riem voor een 2.6 v6 ruim 1300 euro even aftikken. kan zo wel even doorgaan hoor. Geeft niet ben blij met MIJN bmwtje. Zeg niet dat er nooit weer een Opel komt, maar eerst maat even touren in de 530i en genieten van de luxe om ons heen.
      Mvg GB

      ik heb helemaal niet gezegd dat Opel gratis is.
      ik zeg alleen dat als je onderdelen nodig hebt, BMW nog een aardige slag duurder is. Zonder dat er man uren bij komen.

      #17671892
      Rubyvectra_A
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 July 2004

        origineel gepost door janneman vectra c

        origineel gepost door Edvries

        origineel gepost door janneman vectra c
        Okè daar zou ik hem ook voor inruilen.

        Jan

        Ik zeker niet……. maarre smaken verschillen.

        Groet Tim

        #17671893
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          das een dikke beemer!

          je bent 1 van de weinige die ook de ballen heeft en laat weten dat ie wat anders gaat rijden en weggaat:thumbup

          succes met je nieuwe ride!

          #17671894
          Edvries
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 December 2004

            :kewlpics:kewlpics:kewlpics

            #17671895
            CALIBRA4x4TURBO
              Lid sinds:
              4 November 2009

              Tsja….. liever toch een OPEL als een BMW dan hoor! Je weet wat ze zeggen over bmw drivers:P! En ik zit hele dagen op de weg en uhh… tis wel beetje waar ook! Maar plezier ermee! Ging eerder voor die S dan heb je een echte auto!:D

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.