origineel gepost door GB
origineel gepost door sw_reijnders
tja . . . BMW kopen is nog niet zo heel moeilijk . . . BMW blijven rijden is nog ff iets anders.
wat denk je dat onderhoud kost van zo’n ding :o
Kennisje van mij heeft net weer OPNIEUW z’n turbo van zn 330D opgeblazen à 1800 piek (voor de tweede keer dus)
Och ja het onderhoud bij een Opel is gratis??
Even 4 uurtjes onderzoek kosten waarom de Vectra in de noodloop schiet kosten 253 euro inclusief kleinmateriaal en het afslepen van de Vectra. 5 weken later ja hoor weer het bekende lampje nu weer resetten ( 37 euro ) en ja we kunnen niet een losse stekker bestellen dus maar info bij fiat inwinnen. Ja ja en de Turbo bij de Zafira OPC koste ook niets?? zeker dan. Aandrijfstangen kosten ook al een vermogen bv rechts ruim 900 euro en dan nog beweren dat dan een BMW duur is onderhoud sorry gaat niet altijd op.
Heb vele opels gehad en ja een beurtje met dis riem voor een 2.6 v6 ruim 1300 euro even aftikken. kan zo wel even doorgaan hoor. Geeft niet ben blij met MIJN bmwtje. Zeg niet dat er nooit weer een Opel komt, maar eerst maat even touren in de 530i en genieten van de luxe om ons heen.
Mvg GB
ik heb helemaal niet gezegd dat Opel gratis is.
ik zeg alleen dat als je onderdelen nodig hebt, BMW nog een aardige slag duurder is. Zonder dat er man uren bij komen.