Afscheid van mijn Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Afscheid van mijn Insignia

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    ronald100

Na 4 jaar nemen we afscheid van onze Insignia 2.0 turbo sport.
      Zo’n beetje alle problemen die in het forum voorbijkomen hebben we gehad en dat waren we nu wel een beetje zat.

Na 26 jaar opel gereden te hebben vinden wij de kwaliteit steeds minder worden en zijn we nu naar een ander merk overgestapt.
      Het is een Nissan Qashqai geworden. Die zal misschien ook wel problemen hebben maar op hun forum komt wel veel minder voorbij dan bij Opel. Het speelde ook wel mee dat de Nissan veel zuiniger,lichter en goedkoper is.

Supermotard
      Deelnemer

Je kan geluk of pech hebben met een auto.
        Maar je leest wel vaak dezelfde problemen, dat houd mij ook wel tegen om te kijken voor een gebruikte Insignia.
        Ook al blijft het een hele mooie auto.
        Bijv astra J lees je veel minder van.
        Succes met de Nissan.

Dennispolly
        Deelnemer

Precies je kan geluk of pech hebben met een auto. De pech gevallen worden gemeld en de geluk hebbers hoor je niet, nou bij deze rij al jaren insignia nog nooit 1 min in een werkplaats gestaan.
          Maar succes met de Nissan.

gose91
          Deelnemer

Hahaha, al twee keer “succes”. Niks geen plezier of veilige kilometers als het om Nissan gaat.
            Opel loopt een beetje achter als het gaat om gewichtsreductie (en daarmee verbruik). Als je zo’n zware auto niet meer ziet als de auto van je dromen en de kosten gaan meespelen, is het verstandig om naar iets lichters te gaan kijken. Wel veel plezier met je nieuwe auto!

lucas1975
            Deelnemer

jammer dat je zoveel problemen met de insignia hebt gehad, ik denk dat je met een verse Qashqai idd minder vaak bij de dealer zal staan.

Rijd natuurlijk ook leuk, al zul je de paarden onder de kap wel gaan missen.

groetjes

juruca
              Deelnemer

Zeker jammer dat je de Insignia gaat weg doen want ik neem aan dat je de auto hebt gekocht om z’n uitstraling :D

En zo zijn er veel mensen die het design boven de betrouwbaarheid verkiezen, anders reden we allemaal in japanners. :D

Maar het is natuurlijk ook zo dat er veeeeel meer Insignia’s dan Qashqai’s rondrijden dus ook minder problemen aan het licht komen.

Toch veel plezier met je nieuwe auto. :thumb

2000
                Moderator

Tja, ik zou opel ook niet echt aanraden bij een ander. Nu is het natuurlijk zo dat je op een forum als dit alle rotte verhalen tegen komt maar toch…..

Ik rij overigens af en toe in de qashqai van mijn schoonouders en moet zeggen: dat is op zich niet verkeerd! Dashboard is wat plastic, maar prachtige wagen, rijd lekker, en nog een aardige vormgeving ook :thumbup

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.