afscheid moeten nemen

Forumindex Forums Modellen Omega afscheid moeten nemen

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Redorbit

Hallo mede omega liefhebbers,

helaas heb ik afstand moeten doen van mijn omega b1 1999 centennial, dit gaat mij erg aan het hart vooral omdat de wagen nog in topconditie verkeerde(alleen een andere achterklep).

maar ik kreeg een leaseauto en de omega stond maar te staan en geld te kosten.
      het is mij ook niet gelukt de om omega te verkopen dus ik heb hem naar de sloop moeten brengen(voor een schamel bedrag).

maar mijn volgende lease auto wordt wel weer een opel:) hahaha ik ben nu opgescheept met een peugeot 208 en dat is echt verschrikkelijk(helemaal als je van een omega af komt)

midnight black
      Deelnemer

Jammer van de auto maar dit soort wagens zijn in deze crisistijden voor veel mensen te duur per km.

Redorbit

ja als 2e auto was hij mij ook te duur maar met een 19 cent per km voor het werk kwam ik goed weg hoor het was wel een 4 cilinder 2 liter en die haalde de 1 op 12 toch wel

Anoniem

Beste Redorbit,

Inderdaad kan je het beste even een advertentie aanmaken in het marktplaatsdeel van dit forum buysell/

RISL
            Moderator

Hahaha, ik had ‘m zojuist een pm gestuurd met hetzelfde verzoek :thumbup

Redorbit

ik heb ze in MP sectie gezet met wat foto`s en ze uit deze startpost gehaald :)

RISL
                Moderator

Goed bezig :thumb
                  Succes met de verkoop.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.